CITARASA RINDUAN

Tuesday, December 27, 2011

Bila dah baik......... Tak kira aku nak cari gak !!


Bila gigi dah baik.. mula lah tangan dok gatai.. tekak pun dok gatai sama

Hahahhah..

Nak makan aiskrim




Capai aiskrim terbaru. Magnum perisa coklat. Lepas tu rasa seriau.. last tak jadi, masuk semua dalam freezer.



Teringin nak makan kacang tumbuk.. hahahhahaha.. tertelan air liur aku bila pandai susunan kacang tumbuk yang beraneka rupa.... sekali lagi, tak berani gak….



Nak capai gula2 pun tak jadi. Bukan tak berani, tapi takut gigi sebelah terjangkit sama, mana tau.. habis ulat2 dok makan kesemua gigi aku, karang jadi nenek2 pulak... hahahhaha

36 ulasan:

@xiiinam said...

ckLah cabut dua gigi geraham 3 minggu lalu. Sampai sekarang gusi masih sakit sbb tak biasa. Hujung bulan ni kena buat geraham palsu....tanda2 penuaan. Hehe...

Citarasa Rinduan said...

cklah--
ayu dah biasa buat treatmand.. tu y tak seriau..

tapi tulah kan, usia dah 3+ mmg rasa sangat risau bab gigi..

karang, makan dah tak lalu pulak, semua kena blander..

ieda said...

uish magnum triffle tuu cam sedap
tapi kan akak x daya makan .. sbb manis sgt2 jhuhuh

eelobor said...

hahahaha..... makan ice cream eh? best woooooo

mas saari said...

makin berumur makin kena jaga pemakanan kan kak? kalau tak macam2 penyakit senang hinggap..

Acik Erna said...

Ayu.makan aje ayu..hehe..sementara kita rasa nak makan..
acik cakap je.tapi kalau kena kat diri sendiri pun jaga2 jugak..paling cepat datang sakitnya jika makan durian dan minum air batu.

Zul Fattah said...

berair mulut plak.. haha..cam best je..? ada peluang boleh r singgah kat sana..

Along Maklong said...

ayu..
maklong pun ada beli magnum jugak..
tapi yang ada almond tu..
seminggu sekali mesti ketagih aiskrim tu.. makan pelan2.. sebab gigi pun sensitif jugak ni.. huhu..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

aiskrim strawberry adik takda ke?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

semalam adik check gigi..dah setahun lbh tak check, dentist siap tny hubby naper adik tak wat routine check..akak tau tak dia nak cabut gigi geraham adik yg dua akhir kat atas sbb dia kata gigi tu tak betul kedudukan dan memerangkap makanan.tp gigi tu tak sakit pun..saja je kan?dengki ngan gigi adik.adik tak bg la..huhu

Kalamhati said...

mak ai sedapnyeeee ayu..haaa jgn sakit gigi lg lak nnt..hehe

Huda said...

sedapnya aiskrim ayu....

Izan Ishak said...

hahaha...kelakarlah ayu nih...

betul tu, kena dok diam2 nnti tak pasal2 gigi sakit lagi...

IMANSHAH said...

idok le teman suka makan aiskrim..hehe

azieazah said...

Masa sakit gigi, masa tu la teringin yang bukan bukan eh?

gedek! said...

kacang tumbok tu ohsem tu!

[PCL] said...

dah cabut gigi yg sakit tu bole je mkn ais krim...cari yg sdap2 lg, kalau sakit pun puas hati...

anak pcl , releks jer jmp dentis ..siap mintak nak cabut gigi semuanya...haha

Queenie said...

pasni jaga gigi yg berbaki tu leklok ya hehe

Azian Elias said...

bila org bercerita pasal gigi ni akak mesti baru nak teringat nak buat apppointment dengan dentist...aduii..

norhidana said...

hehehhe... nnti tunggu dh agak2 sihat gg tuh baru lah mkn sume2 tu yek...
sbr ye... kalu tak kang jd nenek2 si bongkok 3

sahromnasrudin said...

kacang tumbuk yg pernah diminati masa kecil dulu huhuhhhhh

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

kalau mkn magnum tu takleh abis sensorang... besar sgt & manis bebenor.. kacang tumbuk tu nostalgia betul.. dulu2 suka sgt mkn kcg tumbuk yg bungkus dlm kertas tu...

Cik Ecah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ecah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ecah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ecah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ecah said...

semua tu ubat yg sedap k.ayu hehehe..

xper2 pantang dulu..bg baik betul2 then dah baik blh mkn sampai lebam haha ;p

Cik Ecah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ecah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ecah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ecah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ecah said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ecah said...

internet giler...sorry k.ayu

Pok Amai-Amai said...

Magnum tu Ayu! Pehhh!

My Little Diary said...

aiskrim magnum tu memang takleh tahan tgk...
tgh sedih2 ni...kunyah aiskrim rasa lega plak...

CT NoArIzAh ArIs said...

Amboiii semuanya kengkawan ulat gigi tu ayu... hati2 takut muda2 dah pakai gigi palsu lak nanti..:D