Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Tuesday, September 28, 2010

ESOK ADA TEMUJANJI....SILA BANTU AKU...

Assalamualaikum, salam malam selasa…rindunya nak update blog, nak share dengan korang kisah citerku di CITARASA RINDUAN, kisah gelagat pekerjaku, kisah customerku dan kisah adik beradikku.

Namun, aku belum ada masa nak update cerita ,sampai handphone pun dah tak ada nyawa, kalau korang sms atau call, ‘sure’ aku tak ada respon, maaf lah yer, buzy sungguh, buzy mengalahkan PERDANA MENTERI….

Eik, PM..?....manalah perginya blogger PENJEJAK MAYA (PM), aku mengharapkan beliau diberi kesejahteraan…semoga beliau sihat dan dipermudahkan setiap urusan yang belia hadapi…amin

Esokkan, merupakan tarikh yang amat penting untuk en zalie, memandangkan beliau ada temujanji dengan doctor pakarmedical’ dan pakar diet….untuk entry sebelum temujanji pada 23 hb sepetember sila klik sini..

Jadi, apa lagi???, aku kena tidur awal-awal untuk malam ini…esok kena sampai ke hospital seawall 7.30pagi…harapan aku, semoga esok dipermudahkan olehNya…amin

Ps: blogger johor…sila kongsi info,,,antara jalan felda tebrau ke HIS atau kota tinggi ke HIS, mana lebih cepat sampai?...malas nak tempuh jem pepagi buta…ada jalan ‘shout cut’ tak?

6 ulasan:

Lelord said...

ekekekek mahap yek tatau

azieazah said...

Semoga dipermudahkan segala urusan dan semoga niat berjalan lancar.

Betul tu, tidor awal utk rehat yang cukup. Maklum sekarang ni AYU menjadi orang yg lebih penting dari dulu, kerana EN ZALIE masih belum pulih sepenuhnya. So AYU menjadi kaki-tangan, mata-telinga dia, malaj kalu perlu, menjadi tongkat dia..

Semoga terus kuat...

Nur Hawa Mohd Zin said...

take care kak...insyaAllah semua berjalan baik ye

kella said...

harap semuanya baik baik belaka..
semoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan..

take care kak ayu!

Siti Indrawati said...

Salam Ayu..sekadar berkongsi penglaman,almaklumlah en suam dulu suka meround 1 jb,katanya paling mudah sikit ke HSI ikut jalan Kota Tinggi...pagi2 jalan Skudai ke bandar sibuk..

Unknown said...

sis lelord--
orang qatar hehehehhe


sis azie--
salam sis, indah nasihat dan sokongan sis...ayu suka kehadiran sis dalam dunia blogger ayu...terima kasih atas segalanya

sungguh terharu, alhamdullilah...en zalie dah banyak perkembangan yang bagus, hanya kaki kanan belum pulih sepenuhnya, menggunakan tongkat apabila berjalan..


awe--
terima kasih sayang, alhamdullilah...temujanji akan datang 27 hb oktober...harap-harap semua berjalan dengan lancar..amin


kella--
wink-wink adik tersayang ada disini...menemani kak ayu yang perlu ketabahan dan kekuatan..terima kasih atas segalanya..syukur kenal dengan sahabat yang baik-baik dalam dunia blogger..


mak-et--
salam siti, alhamdullilah..ayu ikut laluan yang hubby mak et cadangkan itu.....terima kasih ya...kirim salam kat dia, dah lama tak jumpa anak-anak mat et yang kiut miut tu.....semoga satu hari kita bersua lagi ya...