Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, September 12, 2010

KES TERBARU DATO SOSILAWATI BERSAMA RAKANNYA,

(maklumat lanjut sila klik sini, berita utusan Malaysia)


Kes terbaru, pihak polis menemui 4 mayat..kes ini ada kaitan dengan kes kehilangan dato sosilawati dan 3 orang rakannya…orang ramai akan mengetahui selepas polis mengesahkan ujian DNA.

Salam takziah ku ucapkan untuk keluarga arwah dato sosilawati dan 3 orang rakannya, pihak polis menemui 4 mayat yang di buang dan di bakar dikawasan ladang ternakan ayam dekat tanjung Sepat, selangor

Selama 13 hari iaitu sejak 30hb ogos, arwah bersama 3 orang rakannya dilaporkan hilang, pihak polis akhirnya menangkap 7 orang suspek, yang ada kaitan termasuk seorang ‘datuk’ yang menjadi dalang terhadap kes tersebut

‘Datuk’ yang beusia 40 tahun, dan mahir dalam perundangan, ada kaitan selepas kali terakhir arwah dato sosilawati dikesan menemuinya atas urusan jual beli tanah di Banting. Malah beliau orang yang terakhir bertemu dengan arwah.

Datuk tersebut dikesan terlibat kes penipuan dan kehilangan beberapa ahli pelanggan, namun sering terlepas dengan tindakan undang-undang.

Terbaru bulletin tv3, mengesahkan daripada tanjung sepat, selangor.

PS: semoga arwah dan rakannya, dimasukkan dalam golongan orang yang beriman Al-Fatihah.

3 ulasan:

dieya said...

terkejut nampak berita ni kat blog sis ayu. dua tiga hari ni tak tgk tv, sibuk beraya. tak sangka kejam betul cara diorg dibunuh. innalillah, moga roh mereka berempat dirahmati Allah, meniggal di bulan ramadhan yg mulia.

Unknown said...

dieya...kalau betul berita tersebut

maka, jenayah dimalaysia semakin membimbangkan...

semoga arwah ditempatkan dalam orang-orang yang soleh dan solehah

Chilabaey's Spot 2 said...

Manusia sekarang semakin kejam sama macam zaman jahiliah... Masing2 pentingkan wang dan yang kaya mahukan kekayaan lagi... Akhirnye mengundang maut... Boleh pulak bawa duit cash sampai 4 juta... Buatlah urusan di bank, lebih mudah... Semua itu adalah motif.... :)

* Bukan senang nak kaya, tapi bila dah kaya, susah pulak nak senang... Hurmmmmm.... :(