Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, September 9, 2010

KES TERBARU DATO SOSILAWATI.....MASIH BELUM DITEMUI




Sementara nak siapkan kuah sambal kacang..aku sempat jenguk blog kawan-kawan..ada yang buatkan aku tersengih-sengih..ada yang buatkan aku tersayu….hari rayalah suasana yang akan mengubah mood keatas setiap individu, ada yang ceria..namun ada yang hiba...

Sambil tu jenguk sekejap kat en nuffnag….eik…terkejut ko..ingatkan ada yang seach google untuk memasak atau nak cari info tentang nak mengookies atau mengekek……

Rupanya-rupanya……………………



Kusss…semangat….sampai cam tu sekali kan…orang kita yang begitu perhatin terhadap kes dato sosilawati..

Yang pasti, kes terbaru tentang kes dato sosilawati tetap dibelenggui oleh misteri….

Harapan aku beliau ditemui dengan selamat, sudah semestinya keluarga dan sahabat handal dato masih mencari dan terus mencari..hanya doa dari CITARASA RINDUAN, menemukan dato dan tiga sahabatnya kepangkuan keluarga mereka..amin

PS: berita semalam, tv3….paparan ahli keluaraga peguam dato sosilawati, membuatkan hatiku berasa sayu…ahli keluarga….siapalah tak risau…

4 ulasan:

Unknown said...

kalau saya pon risau :(

Nur Hawa Mohd Zin said...

amin..tengok berita tadi kat melaka ada anak perempuan lari...mak dia kejut sahur tgk tak da dalam bilik

Unknown said...

alinac

kalau 2,3 ari mungkin tak rasa,,,hampir seminggu?

mana tak risau,,,,terlebih tau,,,mau2 family diorang tak beraya..

Unknown said...

awe, masyallah

mana hilangnya anak perempuan makcik tu

alahai..macam2 kes, yang pasti kita masih dapat meraikan lebaran...minta dijauhkan kes seperti itu