CITARASA RINDUAN

Saturday, September 11, 2010

DRAMA BAS RAYA......buat perutku sakit,

Bas Raya (11 Sept, 12.00 tengahari) Ramadhan pergi, Syawal dinanti. Sidek dan keluarganya terlalu teruja untuk pulang beraya di kampong. Kegembiraan mula dirasai namun ia cuma sementara waktu apabila mereka telah ditipu oleh ulat tiket. Pelakon : AR Badul, Nabil, Ilya Buang, Sheila Mambo, Achong dan Fahrin Ahmad

korang layan tak citer nie?

Nak tergelak aku layan citer nie..memang kelakor abis....mulanya citer ni mengisahkan tentang keuarga sidek yang balik ke kampung dengan menaiki bas...

mulanya, bas yang mereka naiki..memang best gile....siap ada dapat selimut..kiranya keristimewaan naik bas raya tersebut..

namun dipertengahan jalan...depa kena tukar bas....hahahah..time nie aku dah sakit perut...kelakor ko...bas buruk gile,zaman jepun nun... yang best tu..si AR Badrul yang jadi drive, manakala si Nabil (raja lawak musim ke 2) menjadi assistandnya...

time nie lah bermula suka duka, dimana keluarga sidek dipaksa menolak bas...berbuka puasa dengan caj tambahan dan bermalam dirumah usang...

Persoalannya, adakah mereka dapat pulang ke destinasi yang mereka mahukan?...adakah ulat tiket tersebut berjaya memperdayakan mereka?..

PS rugi tak tonton ooooo.....layan biskut raya dengan drama bas raya...syok abis...berbaloi-baloi


2 ulasan:

penjejak maya said...

salam,

tak tengok sgt cite raya ni hehe..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

PM

rugilah...awat xtgak ?