CITARASA RINDUAN

Thursday, September 9, 2010

LAUK PAUK LEBARAN, AKU MASAK APA????

Berpeluh-peluh ko….nie baru siap masak ketupat, ayam kicap, sambal goreng dan gulai daging..

Sedang continue nak masak rendang ayam, sambal kacang, lodeh dan lepat…

Ada sapa-sapa nak temankan aku didapur?????

Apa-apa pun Solat asar sat………..

PS: haru biru bila ahli keluarga en zalie tak ramai….

4 ulasan:

eqbalzack said...

ayu dah pro kat dapur...tak perlu assistant...hehe

selamat hari raya dan maaf zahir batin buat ayu dan keluarga...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

adeh....

tapikan abang ee,..lepak gak sorang2....
nasib mak mertua bantu....

ayu mohon maaf sbb tak bls kad raya, nak minta address malu kt abang ee...

velasrizal said...

maklumlah..ari terakhir pose kan..

Lemang, Ketupat, Dodol Raya VS Makanan Barat Hari Raya Aidilfitri

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe teman kan akak..sebab sume dah siap..