CITARASA RINDUAN

Monday, September 6, 2010

BETUL KER DATO SOSILAWATI HILANG?

Panas....panas....

Nie ada 1 kes paling hangat bulan ramadhan nie....kalau blogger lain sibuk dengan menguruskan jelajah blogger edisi Aidilfiti, dunia hiburan pun tak terkecuali dengan edisi mencari dato Sosilawati yang dikatakan menghilangkan diri....

Korang sudah semestinya mengenali dato Sosilawati, seorang jutawan, lebih-lebih lagi seorang wanita yang berjaya sebagai Pengasas Pusat Kecantikan yang terkenal di Malaysia, ditambah lagi kes penceraian dengan penghibur disukai ramai iaitu Nash.

Mengikut sumber yang dipercayai...kehilangan Dato bersama RM4 juta untuk urusan pembelian tanah bersama peguam, pegawai bank dan pemandunya..Mereka dilaporkan menuju ke Banting, Selangor selepas itu dato tidak dapat dihubungi oleh ahli keluarganya...

Hingga kini belum ada apa-apa berita, jua tiada pihak yang menuntut wang tebusan.

Ikutkan semalam aku dah dengar di buletin Utama TV3, namun...bila aku skodeng di blog Mazidul Sidek..(wartawan yang dipercayai), aku berani buat entry ini....

Untuk maklumat selanjutnya sila klik sini


PS: semoga dato dan rakan-rakannya selamat, dan dapat menyambut lebaran bersama ahli keluarganya....

7 ulasan:

EiJa ZaQuaN said...

ermm..itu la eija pun dok tgk berita tv3 semalam..agak terkejut gak dgr..x sangka kan nak raya pulak ni..kesian kat family dia..

Zaidah said...

dengar jugak kat berita....semoga dato' selamat...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

eija

kesiankan kes dia tu..

semoga dato tak apa2...orang kaya nie..kadangkala beso umah dia..besor keter dia...besor wang dia...

maka besor masalah dia..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis zaidah,

harap-harap macam tulah..

semoga dato pulang dgn selamat..amin

Fuad said...

rasanya dia gi luarnegara la cari baju raya anak.

MAMA IETA said...

Ieta tak tegok berita tapi kawan2 opis ada cerita pasal ni. Kesian betul! mana lah peginya bulan2 pose ni dengan duit banyak pulak tu. kita doakan diorg semua selamatlah.

Myzul said...

moga sosilawati dan yg lain2 selamat ditemui. sama2 kita doakan