CITARASA RINDUAN

Sunday, September 5, 2010

KEK LAPIS SARAWAK DAH SAMPAI........

Korang ingat lagi tak aku ada order kek lapis Sarawak?..lupa eik?...okey-okey klik sini

Sapa yang jual?..alah…si budak cute yang namanya cikali nun

Best gak bila beli secara online nie. Cepat dan mudah....harganya pun murah, Okeylah kan….untuk kualiti keknya pun lembut jer, gebu, ada rasa….kiranya berbaloi-baloi gak beli ngan cikali...

Sebenarnya sebelum aku nak order tempohari, risau gak kalau kek tu tak selamat sampai ketangan aku….,dan akhirnya… semasa penghantaran dari adik cikali kepada aku melalui pos Malaysiakek lapisnya tak der lah rosak..molek jer, kira selamatlah kan….

Nak tengok kek lapis yang aku order tu?....jom…jom…



PS: tunggu brownies dari blogger masakan yang popular pula.....heheheheh

6 ulasan:

CiKaLi said...

sis.. thks 4 ur support ya..
kek tu sedap kalo dimakan.. sejuk..
btol x tipu..
cikali dah try da.. nyum2..

cikali pon tkt gak kek smpi kt tgn kak ayu tk bape ok..
tu la.. balut2 ngan lekat nyer sume..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sama-sama

syukur sebab dapat rasa kek ini..

sis dah simpan dalam peti ais...hope tahan lama...

support utk adik-adik sis ...good luck

Ummi said...

Salam Ayu,
Selamat Menyambut Lebaran, semoga sentiasa dirahmati dan dalam kesihatan yang baik2 juga hendaknya...Makan kek lapis sarawak tu, ingat2 akak tau..hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam sis ummi

terima kasih atas ucapan sis itu..

adeh..ayu tak reti memasak kek atau kuih raya mcm sis tu....semoga dapat tips dari geng masak2...dapatlah ayu cuba perlahan-lahan..

azieazah said...

Ya, Kak Azie pun ada jugak order dari Swak, Kek Lapis perasa Blackberi. Elok jer dalam pek tak rosak pun. Poslaju sampai dalam masa sehari.

Memang sedap sbb semua bahan ramuan adalah asli Sarawak... Berbaloi wpun bayar delivery cost, RM21...!

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam sis...

first time ayu dapat merasa kek sarawak tau...

hehehehe. wow...sis memang puas hati kan.....?..kan?...