CITARASA RINDUAN

Monday, September 6, 2010

BERITA PANAS......KERANA BEN ASHAARI?


Nie ada satu lagi citer panas yang ingin aku kongsi dengan korang...

Blog cincai macam aku nie dikatakan mantap oleh si Ben Ashaari?...bior betul?......aku terkejut gak dengan apa yang dikatakan olehnya...panass.......

Akhirnya...aku gali...dan gali.....sampai kehujung dunia ketemui...dan hasilnya..




Alhamdullilah, dalam jam 5 - 6 pagi...ramai blogger atau slient rider yang skodeng blog cincai seperti aku ini...

Terima kasih banyak-banyak lah ben.....setiap idea ko memang terbaik....dan jutaan terima kasih kepada sahabat yang sudi jelajah blog CITARASA RINDUAN...

Aku akui...sebelum ini...perkataan blogging, entry, nuffnang, tegar atau sewaktu dengannya...bukan dalam kamus hidupku....terus terang...aku tak tahu apa maksud blogspot.....

Hanya Allah yang tahu, betapa aku bertuah dalam menimba setiap ilmu yang kutuntut dari sahabat sekalian....lebih-lebih lagi kepada CIK MAT GEBU yang menjadi pengomen pertama dalam blog CITARASA RINTebalDUAN...

Untuk makluman semua...blog aku telah di jelajah sempena Edisi Aidilfitri oleh Ben Ashaari pada pagi tadi.....(jam 5 pagi)...





PS: tanpa anda siapalah CITARASA RINDUAN......Selamat berblogging dan Selamat hari Raya

8 ulasan:

azila said...

tahniah ayu..:)

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah bagusnye kak...Alhamdulillah...enjoy blogging ya

MAMA IETA said...

tahniah, tahniah, tahniah
Ayu memang best!
Selamat Hari Raya Aidil Fitri

penjejak maya said...

salam,

tahniah teruskan usaha murni tu hehe..

A-Y-I-E said...

Kasi up lagi traffik tu kak ..hohohoho

blog akak ni dah cun mcm penulisnya...

hamzah ian said...

terbaik lah. nice

azieazah said...

Blog Kak Azie juga sudah diterjah dan dijelajahinya.. Terimakasih...!

EiJa ZaQuaN said...

Tahniah ayu..semakin mantap..n dikenali..

selamat hari raya..maaf zahir & batin dari kami sekeluarga.. :))