CITARASA RINDUAN

Friday, September 24, 2010

NAS AHMAD- terjah,diterjah ke dapur........PANASSSS..


Korang mesti nak tengok abang Nas Ahmad kita yang paling popular bab TERJAH menerjah, kena memasak pulak…..waaa……mesti rancangan yang amat spontan…maklumlah brutal-brutal pun kena masak beb….

Aku dapat tahu dari blog abang Nas sendiri..tak percaya ker….korang pi lah sendiri ke blog beliau, sila klik sini…siap ada SARJAN SAJI yang hensem dengan misai kontotnya dan skritnya…..jua tak ketinggalan dengan aksi chef KAMARUL..

Nie sedikit gambar aku tunjukkan kat korang selainnya…pi skodeng blog abang Nas Ahmad sendiri ya...



lihat tu, siap cekak pinggang lagi......mesti masakkan dah nak siap di hidang





gambar atas, trand mark TERJAH, wajib ada.....


Macam-macam stail yang beliau dan pogram SARJAN SAJI buat….nak lihat aksi beliau yang menggoreng, menumis…..hahahahhah….tentu korang akan dapat menyaksikan gelagat abang Nas yang pasti melucukan, kelam kabut sebab diterjah dek SARJAN SAJI tuuuu…..atau sebaliknya….(mana tau..dia memang terro memasak, bakat semulajadi….kan?...kan?.... abang Nas Ahmad.

Silalah menonton waktu siaran SARJAN SAJI nie bersiaran:-

Masa : 11.30 pagi

Hari : RABU

Channel : TV 3

PS: tak sabar nak menunggu giliran abang terjah kita memasak…lallalallaa.

0 ulasan: