CITARASA RINDUAN

Friday, September 10, 2010

RAYA VERSI AKU PART 1- dapat duit raya


Salam aidilfitri maaf zahir batin,,,

Pagi nie, suasana agak pilu…sambil bersalaman antara kami menitiskan airmata..aku jenis yang tak cenggeng, namun akhirnya gagal menyembunyikan sebak didada,,, hanya Allah yang tahu,,,,kegembiraan yang aku alami untuk lebaran tahun ini…masih dapat meraikan bersama insan tersayang…Mohamad Razali Hamis

Selepas bersalaman antara kami…ayah mertua menghulurkan duit raya, setiap tahun kami mendapat duit raya dari abah,,,,malu..namun, abah kata itu rezeki kami….TERIMA KASIH ABAH HAMIS B ABU,

PS:Ingatkan dah berumahtangga tak dapat duit raya…tapi selama 7 tahun bersama keluarga en Zalie…kami tetap dapat duit raya

4 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

waaa...best nye kak! awe tahun ni dari family tak dapat sebab abang nak kahwin, yang sorang lagi baru kerja...so tak da lah...hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis malu...

tiap2 tahun tau....adeh

bak kata ayah mertua..rezeki ayu..

so, kn amik...

Nur Hawa Mohd Zin said...

ok lah tu kak..murah rezeki

EiJa ZaQuaN said...

wah bestnya ayu..iye le rezeki kan..jgn ditolak..