CITARASA RINDUAN

Wednesday, September 1, 2010

HADIAH KHAS UNTUK KORANG..............


Sape nak hadiah sempena raya?, angkat tangan………… (awat tak der yang angkat tangan nie?) adeh…..ni memang adiah khas untuk yang teristimewa….kiranya limited edition tau, dah..dah….tak yah nak angkat tangan sekarang, dah terlambat….heheheheh

Nak tau aku nak bagi kat sapa hadiah-hadiah tu ?.............jeng…jeng……..

Hadiah tu khas untuk pekerja indon aku yang balik ke kampong halaman esok bersamaan 2 september 2010…kapal terbang dari batam ke cilacap Indonesia, jam 2.30 petang, bolehlah depa nak agihkan cenderhati kat anak-anak atau sanak saudara…

Tiap-tiap tahun depa dapat simpan wang untuk pulang menyambut perayaan kat kampong depa….rezeki depa…boleh simpan wang lebih untuk dikongsi bersama anak saudara…amin

Depa balik selama sebulan, maksudnya…untuk CITARASA RINDUAN. Selepas seminggu meraikan syawal, kami tetap akan meneruskan urusniaga….walaupun pekerja tak mencukupi..namun, kami anak beranak akan meneruskan perniagaan…

PS: BEST gak dapat follow depa balik indon…………………..raya di sana...disana.....hehehhehe

12 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

mahu jugak buk...hehehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

mari..kirimkan addressnya ...

bisa saja.......hahahah

Nur Hawa Mohd Zin said...

hehe...awe send alamat kat fb ye..blh tak? lalal...tak malu mintk

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

okey.............sis tak kisah....

cikgu isza said...

kita pun nak.. bukan setakat angkat tangan dah.. ngan kaki2 sekali..
ngee :D

ayu dah ambil cenderahati tu?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cikgu.,,

hehehe, ayu nak bagi khas utk baby cikgu tau

cenderhati dr cikgu tu, saya minta maaf saya lum lagi dapat berjalan ke umah CMG....coz saya tengah uruskan kedai n bazar

cikgu isza said...

faham ayu..
saja nak tanya...
pelan2 yer teruskan kehidupan...
jangan lupa jaga diri sama..

untuk baby?
tak aci.. mak baby?
(psttt.. ni jeles kat baby ni.. )

ChiLaBaey's Spot said...

Nak jugakk.... Simpan satu yer.... :)

Lelord said...

hahhahaha akak pun nak gak

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cikgu

mak baby jgn cemburu, nanti ummi ayu belikan ya..hehehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

abang...

adeh...malulah, abg beli kat tempat standart tu,.....

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis lelord..

doakan kita bersua yer, ayu simpan satu utk sis n najlaa