CITARASA RINDUAN

Saturday, September 11, 2010

PENYANYI SITI SARAH RAISUDDIN DAH NIKAH?

Wow…tak sangka, selepas kes putus tunang penyanyi cilik disukai ramai Siti Sarah raisuddin, dengar khabarnya sedang dilamun cinta..ada yang terbaru…dengarnya beliau dah berkawin…betul ker? atau hanya khabar angin.......

Opss…panas…panas..

Siapa pilihan dia?..adakah peguam?...penyanyi?...doktor…..atau pendidik?...bukan…bukan…

Korang sure kenal…dah leh cam punya kan?...tak payah lah aku kenal kan….

Adeh…okey….okey…aku jawap eik….salah seorang pelawak paling popular abad kini….rezeki ko lah shuib oooo…Tak sangka kan…, dia bercinta ngan orang kampong aku jer……tahniah lah yer…si sHuib, ahli kumpulan raja lawak yang ke 3…. Iaitu kumpulan SEPAH

Pst…kalau ko buat majlis bertandang jangan lupa orang kampung,..macam majlis mawi….



PS: suka, bila orang kampung dapat kawin dengan orang terkenal....sure kampungku meletop..lip..lap...lip...lap....(tempias....)

6 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhu...semoga kekal lh ye..amin

cikgu isza said...

ingat dia nak cari mat saleh lagi..

hamzah ian said...

fuhyooo

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

AWE

amin..semoga sarah berbahagia.

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cikgu

mungkin bagi sarah, suib lagi menghiburkan hatinya..

semoga ada jodoh hingga akhir hayat

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hamzah.......

fuyooo