CITARASA RINDUAN

Wednesday, September 15, 2010

DAPAT HADIAH KURMA DARI QATAR

Lupa lah nak share ngan korang…..

Masa majlis kenduri doa selamat hari tu kan…sedang ayu sibuk melayan para tetamu….nak baca klik sini

Ayu dikejutkan oleh pak posmen….ooooo…syok gile ko…..dia pegang erat sekotak bungkusan..kira parcel yang memang aku nantikan…siap tayang kat tetamu yang sedang menikmati makanan….

Nak tengok aksi gedik aku dengan pascel tu….jom…layan




Hah….amacam leh jadi duta Qatar tak?....

Apa-apa pun terima kasih ya kak lelord……mama najla nie memang baik hati…sanggup bawa buah qurma yang masih mentah dan separa masak kepada aku….


Nak beritahu lah…kak long aku yang sedang sarat mengandung datang ke majlis rumah terbuka, so dapat beliau merasa sebiji buah kurma yang mana kebetulan antara kurma tersebut ada sebiji yang dah masak ranum…rezeki orang mengandung




Manis nyer……alhamdullilah, kiranya rezeki untuk kak long ku….

Mana tahu..leh dapat baby boy…..dah 3 girls sebelum nie, berkat dibulan mulai....boleh dapat putera pula..amin

PS: terima kasih daun keladi…esok-esok ayu nak lagi..hahahahha…gurau jer..

terima kasih kepada sahabat blogger yang beri info ttg khasiat buah kurma..sila klik sini

8 ulasan:

Mat Gebu said...

Wahh..model kurma pulakk...hahaha

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cik mat...

tau tak apa..hahah

cikgu isza said...

rezeki tu.. seronok yer..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cikgu

rezeki kak long saya

armouris said...

info tentang kurma di SIHAT SELALU - Khasiat Kurma

Lelord said...

huhuhu lenkali musim kurma akak bg lagi kurma segar

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis lelord

sungguh terharu..suka sangat dapat kurma nie

terima kasih sbb beri pada saya..saya hargai...
luv u laling

EiJa ZaQuaN said...

wah bestnya dpt kurma fresh dr Qatar..