CITARASA RINDUAN

Monday, September 20, 2010

HARAP KORANG MENGERTI

Sepanjang berniaga aku dah lama tak gym atau jogging, dah tak ada masa….serius nak habaq,,,bukannya aku tamo lakukan rutin harian yang membuatkan stamina aku bertenaga semula

Tapi, kalau dah kat dapur CITARASA RINDUAN, aku dah marathon ke kanan ke kiri….kehadapan ke belakang…..kira jogging jugalah kankan?

Kalau ikutkan aktiviti kat kedai jer, memang tak leh syer ngan korang…hanya orang yang pernah berniaga atau kerja kat mana-mana kedai makan jer yang faham…

Penat? Letih?.....tu dah tak masuk kamus….nie, sampai tak sempat nak makan, nak minum…apatah lagi nak duduk rehat?

Nasib sempat sarapan oat sahaja…kira okeylah kan, dari tak makan…..bila dah time en zalie sarapan dan makan tengahari…sempatlah aku balik rumah sekejap…mujur umai temankan abahnya dirumah…

Minta maaflah kat kawan-kawan blogger sekian, aku tak sempat nak blogging seperti sebelum nie…moga korang faham..kalau sempat pun aku buat entry berjadual sahaja….kalau ada blogger yang singgah dan tinggalkan komen..terima kasih banyak-banyak…..

PS: sabar………….

2 ulasan:

Lelord said...

xpe...dulukan ape yg patut

Nur Hawa Mohd Zin said...

takpe kak...buat yang pntg dulu ye...take care kak