CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 3, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU AIZAT DAN AZIE

Assalamualaikum..selamat pagi sahabatku semua..mesti pagi ini kalian sibuk menguruskan diri dan family!!... maklumlah cuti 3 hari,atau ada ker yang masih bercuti lagi?? hehehhe...mesti ada kan?
*************


Ku dedikasikan entry ini khas untuk seluruh warga FELDA SUNGAI SAYONG dan seluruh kakitangan pejabat FELDA SUNGAI SAYONG diatas majlis perkahwinan anak sulung pengurus FELDA SUNGAI SAYONG (EN. ZAINUDDIN dan isterinya), semoga berbahagia untuk pasangan mempelai tersebut iaitu AIZAT & AZIE..

Ku doakan supaya jodoh AIZAT & AZIE berkekalan hingga hujung nyawa dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah..amin

Kemarin 1 MEI ku sempat meraikan majlis perkahwinan tersebut yang berlangsung di DEWAN SRI SAYONG. Majlis perkahwinan yang dijalankan secara gotong rotong dimana ketua kampung,ketua blok dan seluruh warga beliau turut menjayakan majlis gemilang tersebut..

Mereka sepakat bekerjasama dalam majlis perkahwinan tersebut.. tahniah.... (satu kepujian yang harus ku beri kepada seluruh WARGA PENDUDUK FELDA SUNGAI SAYONG..

Jom...... lihat gambar-gambar yang sempat ku rakam untuk tatapan sahabatku semua....









Ps: gambar aku?? Macam biasa.. ku sorok, kalau ku tayang selalu.. sure korang muntah hijau.. hahahahha, SELAMAT BEKERJA sahabatku semua

12 ulasan:

diana said...

banyak betul kenduri kawen dalam 2 hari ni..kan?

gedek! said...

agaknya orang muntah pelangi sebab tengok gambar uncle hari-hari...!?

Penyair SenjA said...

salam sis....muntah hijau?tidaklah...:)...selamat bekerja jugak :)

Sari Yusa Ibrahim said...

dak kenit tetap enterframe... wajib!! hik2

sarah-najwan said...

kawin saje cuti2 ni...heehee
seronok gak..dan gmbr harus diambil...

Kakzakie said...

Kalau di Felda buat kenduri-kendari memang tak perlu pakai catering sebab semuanya ringan tangan dan kreatif...

bujal X said...

muka iras mawi ah pengantin lelaki tu~he~~

My Little Diary said...

selamat pengantin buat mereka
semoga bahagia hingga ke akhir hayat..

kella said...

kak ayu... kita singgah sini! sekian lama sungguh rasanya tak buka belog.. tak datang sini.. tak tahu perkhabaran...
harapnya kak ayu sihat selalu di sana...
rindu kak ayu.. :)

oh ya! ucap selamat kepada si pengantin baru juga.. :D semoga berbahagia selamanya..

tun_telani said...

hahaha.. tun ingat aizat penyanyi tu yg kawin. hihi..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

tgk gambar org bestlah.. x muntah punya..

munna said...

pengantin baru tu..mula2 tgk munna ingatkan gambar artis tadi...sukanya umai ..tyg coklat ye..