CITARASA RINDUAN

Monday, May 30, 2011

Menu berbuka?? yang itu.. yang ini.. dan di situ..

Apa eik. Nak makan untuk berbuka puasa nanti........

Kalau ku geledah dapur tanpa sempadan... 


Murtabak Maggi


Ku terliur ko dengan yang ini...buat garing-garing.. hanya cari stok maggi jer... hehehe


P1280211


Yang itu....... pun okey.. hirup kuah sikit demi sikit.. nyami!!!!


sotong oriental


Dan itu.......... sebelum makan kita makan ubat dahulu...... nanti, tak garu-garu


P1250472


Yang sana situ, mengancam gak..... stail orang putih.. sesekali tekak jawa nak rasa.. heheheh


P1270936


Walau macamana pun, hanya yang ini jer yang mungkin menjadi santapan ku berbuka nanti...

PS: kredit to DTS, blog masak-masak yang  lain, aku tamo masuk... takut terbuka awal, masuk blog CMG pun.. aku tutup mata...Blog lain-lain aku BW lepas buka nanti.. hahahha

15 ulasan:

izahdaut said...

hahaha.. ni tak berbuka pun sentap menengok menu2 ni..hehehe

Citarasa Rinduan said...

izah.....
hahahha... tak tahan nafas nie, tarik air liur dalam2... waka..waka

DJ Dayang said...

adehh...kecur liur!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sempat tgk menu CMG yg best2 ye sis ayu?hr ni miza tak tayang kuih...hehehe

eelobor said...

lepas minum air segelas....hilang semua keinginan2 melampau

Citarasa Rinduan said...

DJ Dayang
tu yang pakat tamo masuk blog masak2.. batal.. hahahah

LM--
nasib awak tak tayang. malam nanti baru tayang ya... promise??

eelobor--
hahahah... itulah minum teh sabah jer dan mihoon sop..hehehe, dugaan mata ko..

missbby said...

selamat berbuka puasa ayu..

Yan said...

YA ALLAH sedap2nya Ayu..terliuq.

Yatie said...

Selamat Berbuka puasa Ayu...kalau akak mesti dah terbayangkan pengat..tak kisahlah apa2 pengat..janji ada pengat/puding utk berbuka puasa....hehehehe..

Mas said...

selamat berbuka ayu.....
mas yang tak berpuasa pun terliur tengok....sabar jerk la..kikikiki

sarah-najwan said...

kalu msuk blog DTS..tgk gmbr pom da kenyang..kalu dpt mkn..apatah lagi..hehee

lagi pun..kalu berpuasa ni..seme rasa nk mkn time buka..tapi bila da berbuka..teguk air mkn kurma..da kenyang...

gadisBunga said...

kompius tadi. igt blogspot dah bengong balik.. bukak blog ayu tapi kuar gambo2 mat gebu. hahaha!!

~izan~ said...

semua nampak sedap..slmt berbuka yer ayu.. Alhamdulillah..selesai sudah untuk hari ni...

Areef Ibn Naim said...

salam,

kak, CR tak bukak ek ri ni... pg tg cikgu2 skss dtg bertugas... so, dorang suruh cari sarapan... gi CR, tutuplak... rasanya baca entri semalam akak kata bukak, hehehe...

ShashaCatering said...

Selamat berbuka. Rajinnya puasa. Bagus tu... ;)