CITARASA RINDUAN

Monday, May 9, 2011

SEMANGAT!!!!!

Assalamualaikum..

Selamat pagi isnin sahabatku semu

Ku doakan supaya apa jua pekerjaan/perbuatan kalian pada hari ini dipermudahkan olehNYA...
Untuk sahabat-sahabat yang berdepan dengan pelbagai rintangan dan dugaan....
Tabahkan hati..... kuatkan semangat anda...

Kita manusia, kecil besar dugaan untuk kita semuanya telah di tetapkan olehNYA dan Tuhan tidak akan menguji seseorang itu di luar kemampuan insanya.. Insyallah..

Senangkan diri, lapangkan hati.. pelbanyakkan selawat atas junjungan Nabi kita Muhamad , keluarganya dan sahabat-sahabatnya..

Jua, lebihkan zikirullah.. basahkan bibirkan anda dengan kalimah-kalimah memuji kebesaranNYA..

Dan.......
Senyum-senyum selalu sahabatku semua......

PS: jom kerja!!!! SEMANGAT!!!!!!!! (untuk diri sendiri dan kalian semua)

17 ulasan:

eelobor said...

terasa macam nak ambik cuti jer ari nih

Encik MamaT said...

terasa "semangat" yang ditiupkan kak ayu... :)

kakcik said...

Assalamu'alaikum Ayu.. semoga sihat dan cria selalu. :)

NadiRah said...

sampai ke itik kuning semangatnya.. ^^

norhidana said...

heheheh ye smgt2 gogo cayok

Wanita Mutalib said...

salam pagi isnin :)

CT NoArIzAh ArIs said...

Assalam... yea tgh bersemangat ni nak kerja BW pun bersemangat..hehe!!

mama maman said...

salam Ayu..
mengambil semangat yg ayu tebarkan...
mekasih bg semangat utk kami yg mmg moody hari senin nih...

Ummi Alifya said...

semangatttttt kak ayu....

terima kasih sebab bagi motivasi nih...jom kita mesti menjadi seorang ibu,isteri dan pekerja yang penuh semangat dan dedikasi...jooommmmm

Mamachia said...

semagat, mesti bersemangat pagi2 ini..

senyum ceri semua...:-))

cik cek said...

Tq Ayu...atas kata2 semangat yang dikongsi...memang kak cek tgh stress ni...hu hu hu

Amy Syaquena said...

perghh!! baca entri akak nie terus bersemangat nie...semangat2x..

sahromnasrudin said...

assalamualaikum...

trime kasih kerana mengingatkan..

p/s: yup..sy hapdet entri cume belah pagi je..kalau terlepas, tak mengapa..bukan ada yg spesel pun kat blog saya nie..terpulang pd persepsi memasing kan

sarah-najwan said...

jom semangat..byk kejeeeeeeeeeee ni..waaaaaaaaaaa

munna said...

munna pun tgh cari semangat ni...

ieda said...

ieda bermula dengan berpuasa .. harap2 segar sampai ke petang :)

Yan said...

tq for saling ingat mengingati..