CITARASA RINDUAN

Friday, May 6, 2011

KARNIVAL TANJUNG LEMAN, GP JORAN BERITA HARIAN 2011

Jom... bawa keluarga anda bersama pada 6-8 MEI 2011

Pelbagai acara menarik disediakan
·         Pelbagai gerai jualan dan pameran
·         Pemeriksaan kesihatan percuma
·         Ceramah agama
·         Pertandingan karaoke
·         Pertandingan mewarna
·         Cabutan bertuah

Saksikan persembahan artis jemputan dan tarian kebudayaan, jua dimeriahkan dengan sukaneka
·         Tarik tali
·         Tarik upeh
·         Chicken dance
·         KFC Chicky
·         Pertunjukan perahu layar
·         Paintball
·         Dll

Kerjasama:
·         BERITA HARIAN
·         KERAJAAN NEGERI JOHOR
·         KEMENTERIAN PERLANCONGAN MALAYSIA
·         JOHOR CORPORATION
·         JABATAN PERLANCONGAN NEGERI JOHOR
·         JCORP
·         DAMANSARA ASSETS

PS: sesiapa nak kenal kampungku tercinta?? Gugusan felda TENGGAROH,MERSING,JOHOR....... jom. Datang beramai-ramai...

14 ulasan:

Bigdaddyz said...

uii...jauh tu ,tapi kalau tersesat suatu hari nanti mungkin singgah...

Citarasa Rinduan said...

bigdaddyz
insyallah.. boleh naik bot ke pulau sibu....pusat pelancongan yang paling sesuai untuk berehat bersama keluarga

Mamamya said...

akak x dapat nak pegi lah ayu...sbb afiqah masih x sihat...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Tanjung Leman.. bestnyaa Ayu.. lama tak ke sana. Kalau la my hubby kata "Yes!".

Izan Ishak said...

lama tak ke tg leman. last pegi masa muhaimin kecik. adik2 yang 3 org tu blm ada lagi.

ohhh...ayu org tenggaroh rupanya~

nyanyisunyi said...

tak pernah seumur hidup sampai ke mersing..paling jauh pun Kluang..manalah tahu ada rezeki boleh jumpa ayu kat sana satu hari nanti..insyallah

eelobor said...

ada makan2 free tak kat CR?

gadisBunga said...

jauh bona den nak join. karnival kat kuala selangor je lah. heheh~

Citarasa Rinduan said...

kak lieya--
moga kak ngah cepat sembuh yer...
ayu pun tak balik.. berniaga

MM--
kak.. bagi no telefon u hubby.. hahhahah.. ayu pujuk!!!
LARI!!

izan--
ya, ayu orang tenggaroh 1

kak ida--
ayu doakan kak sampai ke kampung ayu, dapat rehatkan badan dan mental

eelobor--
makan angin nak???
hahahah.... aku tak balik kampung lah... duduk kat kedai, 8 hb ada majlis perkahwinan

Citarasa Rinduan said...

GB--
hehehhe.. mmg jauh....

Cikgu Nurin said...

Hu hu hu..tarik upih yang tak boleh menahan tuu...

Ayu, Juliana tu, akak tak ingat nama ayah dia, tapi akak kenal dia masa kursus setahun di Melaka. thn 2000. dia lepas tu kawin dgn org Kelantan, tapi meninggal kerana Asma waktu kandungan dia lima bulan.

Muka dia sama macam Ayu, ada iras dan juga ada pertalian dengan penyanyi RR tu...

Kut la Ayu kenal...rindu kat dia...

siti murni said...

alahai ayu...jauh la pulak. kalau dekat mau jugak pi meramaikan majlis...hihi..

Kakzakie said...

Ayu pergi ke? Kakak dah tahu memang tak dapat. Esok sekolah ganti, Ahad ada pengantin....

ibuintan said...

akak dah tenguk bannernya minggu lepas masa pergi Mersing, tp sayang minggu ni lak karnival tu, kalau minggu depan boleh jugak pergi ke sana

tg Leman jauh tak dari Mersing tu?