CITARASA RINDUAN

Friday, May 27, 2011

Huuuuuu...Huuuuu.. Huuuuu (Maharaja lawak Musim ke 9) Kumpulan Balas terkeluar

Malam nie, aku dapat layan sepenuhnya Maharaja lawak......

Memang menghiburkan tika hati sedang gembira...gelak sorang-sorang .. hahahahha


 


PS: keputusan untuk Maharaja lawak musim ke 9, kumpulan balas terkeluar....... dan ML, akan dikekalkan hingga ke minggu ke 3.. maksudnya final minggu ke empat.. yang tertinggal,. JOZAN, JAMBU, NABIL, SEPAH DAN R2

Paling syok layan Jambu... kalau korang suka aku, sebut .... huuuuuu,, huuuuuu..Huuuuu (suka)

13 ulasan:

Yan said...

suka tgk jambu pakai pinkkkk je...hee

IMANSHAH said...

saya sokong jambu

jeBateja said...

Tak de astro lah kak....Pinjam astro sat....

Huszaini said...

huhuhuhuhu

Mas said...

huhuhuhuhu..

norhidana said...

huu3x... hehehhe kire ok lah balas terkeluar diaorang pun mcm dh takde idea hehehe...
tp mmg tak abis lyn gelak kalu tgk Ml ni

sarah-najwan said...

hohohoho..means akak sedih sb xle tgk live..citra xorder..hohohoho

Adinda Amy Sensei said...

tak sempat tgk

Sham said...

malam tadi nyaris nak kena serangan jantung tengok lawak jambu...!gila babas betul...!

daddyzkool said...

jambu ...mmg best

Diana @ Melley Mey said...

huuuu huuuu huuu... :D.
mmg best jambu smlm... n sentiasa best dr dulu kan akak.. suka sgt... :)

azzey said...

sker gak ngan JAMBU...:)

azieazah said...

I suka YUS! JAMBU sangattttttttt....!