CITARASA RINDUAN

Monday, May 30, 2011

Give me wish........

Alhamdullilah...

Syukur atas kurniamu Illahi.... semoga amalan puasaku diterima olehNya. Amin

Kalian, dah makan malam? Rata-rata mesti makan jam 6 petang kan??, hari ini ku berbuka ala kadar, nasi beras perang, ayam ungkap dan sayuran campur masak bening.. mula-mula nak makan mee hoon sop, tapi.. dah dah tekak melayu... so, makan nasi jerlah kan....

Malam nie, ada pekara yang perlu ku lakukan. Harap semuanya berjalan dengan lancar, give me wish.. heheheh

PS: kalau selalu tanggung, gini lah jadinya..

10 ulasan:

Black_roses92 said...

wish akk gud luck. buat kje leklok ea. hehe

azian said...

kak...nak buat pojek apa lah tu gaknya...hehehhe

Adinda Amy Sensei said...

selamat malam

azila said...

gudluck Ayu...wah, cam suspen jer bunyinya:)

jeBateja said...

Selamat Berbuka kak.....ahakz...tak kan tokeh berbuka biasa2 jerk kak.....kasi grand lah sket...ahakz

IMANSHAH said...

tak g kwin salleh yaacob?? dah dekat tu

Sury said...

semoga semua berjalan lancar...

Yan said...

alamak banyak lagi tak ganti posa ni.. ada 4 hari lagi..waduhhhh

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe pun nak cepat2 habis ganti..huhu

nuwairani ismail said...

wah! semoga berjaya!