CITARASA RINDUAN

Saturday, May 7, 2011

Kalau EN zalie dah start buat perangai

Abang, ayang hantar sarapan mak kat rumah ya, mana kunci motor?

Nie kunci , motor ada dekat depan kedai sebelah... tadi tak ada paking abang letak jauh sikit, jawab en zalie

Okey.. aku balas ringkas...

Bila aku ke kedai sebelah yang aku nampak

>
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<


NAK LEBIH JELAS!!!


Motor BERKUASA BESAR.. bukan motorku





Aku paling ke belakang, en zalie dah ketawah berdekah-dekah

Em!!! Sah.. laki aku dah buat perangai.... bisik hati aku sambil jeling tajam ke arahnya...

Siap, esok2 aku pekena balik kat en zalie!!!!

PS:Ops.. bukan buat perangai yang gitu-gitu, gini-gini yer...
Tapi bila en zalie dah start buat perangai lamanya... suka sakat dan pekena isterinya jer!!!, HILANG penat aku memasak lauk pauk untuk menu tengahari.. heheheheh

25 ulasan:

Kakzakie said...

Hahaha.... best sesekali terkena juga Ayu dibuatnya Zalie.....

Ayu pandai naik motor kan, so why not ride it.....

tun_telani said...

hahaha.. ape lagii.. racing! racing! hehe

ainnoraini said...

fuyooo...nak gak tengok ayu bawak motor tu...

gurau2 manjakan..ape salahnye...

Mas said...

ayu....itu yang seorang isteri rindukan....
gurau senda seorang suami...he..he..
alhamdudillah...en zalie makin ceria.....

kakcik said...

Kakcik fikir En Zalie dah belikan Ayu motor baru. :)

Sekamar Rindu said...

salam...kak

wah...hebat...:)))

Black_roses92 said...

hehe...romantik gitu.. :)

Izan Ishak said...

motor idaman kalbu ayu kan tu. apalagi... nnti kenakan balik en zalie ye!

eelobor said...

huhuhuhu, aku sokong 200% tindakan en.zalie

Sha@Mama Tina said...

apalagi yu..racing arr!!

mama maman said...

huyoo... ingat Ayu naik bike td... hhhaaaa.. rempit arr..:)

HaSue said...

sekali skala berbalas sakat menyakat memang syok jer kan ayu..hihi.. ayu reti ke bwk moto beso tuh?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ayu..apa kabar?blh la tue bawak..hihi....ngancam nampak klu ayu yg tunggang..ngeee

Wanita Mutalib said...

boleh tahan gak lawak encik zalie yer heee. :))

cik cek said...

best gak tu Ayu...bwk motor beso...:)

dieya said...

fuiyooo.. kalau betul laa tu motor kak ayu, dieya nak tumpang!

gadisBunga said...

helmet je pun dah lebih berat dari beras 10 kilo! hahaha!!!

IMANSHAH said...

wah tersengseng kain karang

missbby said...

fuh moto besar tak tahan tu..ayu penah bawak tak moto tu?

Cikgu Nurin said...

Fuuhhh rempiiitttt laaaa Ayu....

sarah-najwan said...

nati bole beli gak moto gtu..naik ngan en zalie tu..

gedek! said...

gurau senda....

bes

alinac lover said...

ala kak..sejuk hati je kan :) sweet~

Nur_cahayamataku said...

ala comel nyer..terkena rupanya akak..hehe takpe..esok2 akak kenakan plak en. zalie tu..hehe

CT NoArIzAh ArIs said...

Bosar motor tu sekali press minyak terus sampai umah...hehehe!!