CITARASA RINDUAN

Wednesday, May 11, 2011

Kalian tonton BERSAMAKU?


Baru lepas mandi....
Sepanjang tahun nie aku tak pernah mandi larut malam..
Tapi.. suhu panas ko.. aku tak tahan...

Dan ku gunakan sedikit tips buat kanak-kanak, iaitu mandi air suam untuk memberikan si manja tidur dengan nyaman tanpa gangguan

Mana tau.. malam nie, ku tidur dengan selesa....(mak orang dah kan??? Sesuai ker?)



Sebelum ku beradu, (kena tidur awal sebab esok ada tempahan makanan) kalian ada lihat program BERSAMAKU di tv 3???

Sangat sayu hati bila program kali ini tentang kanak-kanak istimewa...di RUMAH PISIAKU AZWAR, KUALA LUMPUR

Tersentuh hati aku menonton program BERSAMAKU malam ini
Lagilah ada seorang bapa yang kongsi tentang mereka terasa bila masyarakat terang-terang berkata

Oh.... cacat anak orang tu.....






Tiada antara kita yang ingin dilahirkan tanpa cukup sifat...
Hargailah mereka..
Hargailah dengan kasih sayang kita sesama manusia
Mereka berhak menerima kehidupan seperti kita jua


Untuk keterangan lanjut sila ke blog PSIAKU AZWAR

Sumbangan & Bantuan

Sebarang Sumbangan Boleh Di hulurkan dengan maklumat seperti berikut :
Nama Akaun : PSIAKU AZWAR
Bank : Maybank (MBB)
No Akaun : 5644 7240 1056




9 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam kak ayu..jom bace kisah sedih kat blog awe..pendek jerk

NadiRah said...

baiknya kak ayu.. ^^
nad x tgk td.. =.=

Queenie said...

alamak...tunggu punya tunggu... atlast terlepas gak nak tengok bersamamu...

ramai org taktau...mereka yg cacat kat dunia sahih2 sempurna kat sana. Kita yg sempurna kat sini lum tentu lagu camner gaya dan rupa kat sana kelak..ya dak?

logorithm said...

Masih tersangkut kat opis. Tak dapat tonton. Sempat tonton preview jer last weekend.

Lama tak BW kat blog Cik Ayu...

jeBateja said...

ha ah lah kak...sedih nenguk..masa tu kita baru balik keja....rasa insaf plak seebab sebelum ni takut nak dekat insan yg mcm tu....

YaYaNsMuM said...

Memberi itu lebih baik daripada yang menerima dan semoga dengan memudahkan perjalanan hidup org lain, Allah akan memudahkan perjalanan hidup kita pulak kan?^_^

Gen2Merah said...

sayu tengok kanak-kana istmewa tu.. anugerah daripada Allah swt..
Salam kak, lama tak jenguk2 sini.. salam kembali (",)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bila duk m'sia mmg selalu saya tgk kak ayu

ckLah said...

Senario masyarakat kita memang begitulah...Dia tak kena, dia tak tahu bagaimana ujian itu. Kan Ayu...