CITARASA RINDUAN

Thursday, May 5, 2011

Pakwe lama cari aku?

Ayu, dah 3 kali seorang lelaki asyik tanyakan tentang ayu..

Eik, aku tergamam!!!,,, Apabila mak saudaraku yang berniaga runcit sebelah kedaiku menyampaikan cerita tersebut..memang buatkan aku terpaku..

Siapa?. Aku jawab terus terang.. (hal nie mana boleh dibiarkan, buatnya pekerja JPA.. eik.. aku dah bayor lah pinjaman masa aku study.. tiap2 bulan debit akaun simpananku..atau,., penjenayah ker? Tak ke HARU... tamo.. kena korek lagi nie

**********************

“Budak lelaki tu badannya agak berisi, hensem.. kulit cerah”...jelas mak saudaraku

Hah!!! Aku menjerit dalam hati.. siapa pulak nie?? Hensem... adoiiiii kena soal lagi nie

Wak Lah, dia datang kedai wak, maksudnya mesti dia tau kedai ayu.. kita kan berjiran??

Yer, dia tanya tentang kedai ayu, siap puji sebab kedai ayu ramai orang, wak suruh dia masuk kedai, katanya malu.....

Ler!!!!.. kalau itu jawapannya.. aku dah malas nak soal lagi


PS:Korang nak tau. Apa yang dok bermain di fikiranku???
Mana tau.. pakwe lama cari aku???

Hahahhaha............ (boleh pulak sampai ke situ...heheeh)

23 ulasan:

eelobor said...

secara kebetulan aku pun ada pergi bertanya perkara yang sama kat kedai runcit sebelah tuh.... huhuhuhu

Mama JnJ said...

suspen heeehee

NadiRah said...

erk..kenapa nad x pham cite nih???
tidakk!!!!!!!!!!!!

Ati Masrif said...

salam ayu..

amboiii...ada peminat misteri gitu :)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

"Wak Lah"??? --> tiba tang ni MM tak phm cerita... siapa sebenarnya yg cari Ayu? Misteri2...

Lelord said...

haaaa siapa ituuuuuuu....coba tekaaaa

alexa yussida said...

suspennss abes la kak..hehe :)

Melur Jelita said...

Mungkin ada benarrrrrrrr Cik Ayu jelita...he he he..esok2 dia mai lagi tu

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
ehem... sat2 aku nak imaginasikan wajahmu...
ooh....... memang hensem.. nak no telefon ker???
heheheheh

mama JNJ--
jeng2.. ayu lagi berhati celaru

nad--
jangan biarkan dirimu diselubungi misteri... hehehhe


ati-
wsalam..
aduh.. kalau peminat, dapat bunga, hadiah, emas, gelang.. bla..bla... hehehehheheh
kan best!!

MM--
wak lah tu, nama mak saudara ayu yang berniaga runcit..
dia kata, 3 kali lelaki misteri nie mencari ayu..
kalau singgah kedai dia.. asyik menanya ayu terus..
ayu confius..
betul2 misteri

kak lelord--
dah puas call ibu, tanya anak saudara dia a.k.a sepupu ayu ada tak yang kerja ulang alik lalu bandar tenggara-johor.. hehehehe..
kompius..

yussida--
adikku.. mmg suspen nie dik..
dup...
dap...
dup.. dap..

Citarasa Rinduan said...

melur jelita--
kena pasang CCTV nie.. heheh

Mas said...

sape tu ayu....he..he..
mas nak tahu gak.....

tun_telani said...

hahahaha.. stalker!! hihi.. peminat kak ayu malu2 gitu.. lucu lah.

diana said...

sedara wak lah kot..
hehehe

akuanakpahang said...

Tiba-tiba saya pun terkenang kat awek lama saya hehehehe :)

Citarasa Rinduan said...

mas--
ayu pun nak tahu juga siapa lelaki tu.. hehehhe

tun--
amboi2.. dapat bayangkan kalau ada entry selanjutnya, tun orang yang akan tertunggu2.. heheheh

diana--
sedara wak lah.. saudara kak ayu juga.. dia mak saudara kak ayu

AAP--
wah......kita serupa..hehehhe,nakal pulak malam nie..hahah

azila said...

jap..jap.nak imagine apa reaksi zla kalo pakwe lama cari?hahah....

Black_roses92 said...

alhamdulillah sht kak.. hehe.. bahaya tuh kalau pakwe lama... haha

Amy Syaquena said...

misteri , boleh jadi jugak kan...

Wanita Mutalib said...

amboi3.. :)

yang, kte bayar 350 sebulan kat nurseri. huhu.

Yan said...

eeee.. nak tau ..nak tau.. betul ke pakwe lama..

upssss... i lak yang teruja..

Citarasa Rinduan said...

zla--
kalau yang cari tu ceti.. hahahha...

black roses--
hahahah.. imaginasi kak jer...heheh

amy--
mungkin ya, mungkin tidak

ieta--
hahahha.. nakal di malam jumaat.
oh.. tak berapa mahal.. tak apa asal Qalesya di jaga dengan bagus

yan--
kena tunggu entry berikutnya, dan hasilnya.. ayu kena nantikan juga cerita akan datang dari wak lah..hehehhe
tunggu

Insan Marhaen said...

hoo... bahaya tu...

CuteOven said...

waa ayu...

jgn2 budak lelaki yg sama sekolah dulu takkk....

secret admirer...