CITARASA RINDUAN

Monday, May 30, 2011

Misi berjaya ker?

Tara........

Dan hasilnya... selesai jua misi ku malam ini...

Korang nak lihat hasilnya???


Rambut umai ku potong, dah menyemak... nak pi kedai rambut tak sempat.. sibuk di kedai, so.. ibu dia jerlah tunaikan hasyat umai yang nak potong rambut bahagian depan. Bahagian belakang. Ibu tamo potong, sayang!!!

Agak senget kan?, mana taknya, dalam kepala ibu dok pikir nak buat entry baru.. hehehe




 PS: ada blog yang seirasku, KEMBAR citarasa rinduan, tapi nie blog yang sediakan tempahan catering, peeh!!! Memang mabeles, jom terjah sekarang..KLIK SINI

15 ulasan:

Mas said...

ada bakat ayu ni..
cantik dah tu rambut umai....
mas pun selalu potong rambut depan Ain...kikiki

Citarasa Rinduan said...

mas-
hahhhaha.. tiap2 rambutnya panjang, ayu tak pernah pi hantar ke salon..

ayu potong ala2 pejam mata gak, tapi dah biasa.. buat2 terro.. hahah

Nur Hawa Mohd Zin said...

tersenyum awe tgk rambut umai..macam rambut awe waktu kecik2..heheh...depan lurus..dulu kalu rambut macam ni..org panggil Abu Bakar Yela..heheh

Cikgu Nurin said...

Cantaik rambut Umai.....guna jari je...he he he...

padlie said...

comelnye... hehe

alinac lover said...

ololo comel umai~

Black_roses92 said...

xpe kak. jimat duit..dr potong kat kedai. hehe

ieda said...

waa kalau ieda pun ayu x hantar kedai sbb setakat potong depan tuu kita leh buat sendiri kan :) lagi kemas koot ...

shopping2u said...

alololo..come nye.. hehehe, panjang rambut dia... nway dtg singgah sini dan follow akak :)

Ujang9897 said...

anak menjadi model dan bahan experimen..=)



ps:gmbar2 dkt blog tu masa hari belia dekat ptjaya...tak g gethering blogger..hee

Lelord said...

huhhu dulu kecit2 mak slalu potong rambut kami adik-beradik

nuwairani ismail said...

kiutnye.teringin sgt nk potong mcm tu. tp rambut kerinting x dpt la.hahah

munna said...

comel umai...

ingat nak biar rambut meya panjang juga...cuma cantas yg depan je...

kella said...

cantik apa kak...
jadi comel je umai tu.. hehehehe.... senyum semewek je.. =)

azieazah said...

Kecik-kecik lum pandai melawa, bolehlah kita potong sendiri. Nanti dah besar skit, pandai melawa memang semua reject kalu kita nak potong. Takut tak lawa.

hehehehe budak-budak.