CITARASA RINDUAN

Friday, May 27, 2011

Aku menghilang, mana agaknyaku pergi??

Selamat malam sahabatku semua..

Wah!!!!! Aku baru sahaja sampai kerumah...

Korang nak tahu ke mana destinasi cutiku hari ini??



Tara!!!!!!!!




Kampung tercintaku, felda Tenggaroh, Mersing.. sejak arwah meninggal, dah hampir 2 bulan ku tidak pulang kehalaman rumah ku dibesarkan, keinginan menatap wajah ibu dan abah... membuatkan rindu yang kusimpan selama ini.. ku lepaskan kepada mereka





Makan-makan air tangan aku untuk ibu, abah, en zalie dan MIL.. piring lama ko....

Jom.... layan gambar2 dikampung,










PS: ku bawa sekali MIL, selepas ini.. jika ada hal dikampung... dialah bakal penemanku..

12 ulasan:

Nieza said...

Assalam ayu, bestnyer blk kg....wahhh bergaya tul anak ayu berposing tu...comel jer..:)

eelobor said...

best nyer.... aku juga akan pulang ke kampung minggu depan

Melur Jelita said...

Oh kampungku! memang best balik kampung ayu jelita

Citarasa Rinduan said...

nieza--
wsalam...
rindu sangat2. tapi.. ayu balik hari,, tu pun masih sempat belanjer pasar utk citarasa rinduan,,
badan walau penat.. hati puas

eelobor--
saat paling best, bau tanah, bau kampung kita dibesarkan.. kan???

melur jelita--
ayu orang felda.. layan pokok kelapa sakit sahaja.
terima kasih melur jelita

norhidana said...

bestnyer balik kg kak... dana dh lama tak balik kg, aritu nk balik kg tp kene tahan kt HKL msk wad...

bestnyer menu2 tuh kak,hsl tgn mak kite msti sdp kan kak...
MIL akak msti tak sunyi akak duk ajak dia ke sana sini kn...

tp paling tak tahan ada model kecik tu hehehe

Citarasa Rinduan said...

dana...
mmg best sangat2..
menu tu kak yang masak, sebab kena masak menu yang ala2 sihat tanpa bahan asid urid utk en zalie..

MIL kak, tak menang tangan dan mulut.. asyik mengunyah dan berbual dgn ibu...

hahaha.. umai mmg suka posing pelik2

Yan said...

Suka dgn piring atau pinggan antique tu.. banyak suka maaa..

diana said...

amboi..
dia posing macam nasha aziz la..:p

MAI a.k.a WAWA said...

bestnye balik kampung.. :')

jeBateja said...

Akak....tolong bungkus APAM NAN PINK tu....tolong bungkus dgn pinggan2 nya sekali erk.....ahakz....pos ke Bkt Mahkota taw.....

ejaescobart said...

sedap betol nampak apam pink tu..

azieazah said...

Unik! Klasik!

Itulah kampung.....