CITARASA RINDUAN

Sunday, May 8, 2011

Selamat berhujung Minggu....... agenda anda??

Assalamualaikum
Selamat berhujung minggu kepada sahabatku semua

Hari ini, citarasa rinduan tidak beroperasi. Aku akan menghadirkan diri ke majlis anak saudara arwah FIL iaitu sepupu en zalie di Felda Air Tawar 5, Kota Tinggi, Johor.Juliana namanya...

Kalian, semestianya ada agenda dan jadual yang kalian rancang untuk diri sendiri dan keluarga. Ambillah peluang pada hari ini telefon/berjumpa kedua orang tua kita.. selagi dia di panggil IBU, MAMA, MAK, UMMI, MUM atau apa jua panggilan sapalah mereka sementara mereka masih ada... walau mereka ibu angkat kita... sayangi mereka....SELAMAT HARI IBU SEMUA

Ambillah kad ucapan hari ibu ini khas untuk semua ibu dari anakku Umai , sila klik sini untuk mengetahui apa jawapan seorang anak kecil berusia kurang 4 tahun tentang HARI IBU...


Ps” SELAMAT BERHUJUNG MINGGU ... maaf andai aku tidak BW. mungkin aku mengambil masa seharian di majlis perkahwinan Juliana dan membeli barangan mentah untuk citarasa rinduan


17 ulasan:

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

hepi2 di sana semoga anda sekeluarga ceria..Selamat Hari Ibu buat Puan Ayu dan ibu2 seluruhnya..

Wanita Mutalib said...

selamat hari ibu ayu..

:))

sarah-najwan said...

akak dok umah ajo..
sakit gigi layie..huhu
kalu kuar pun ptg nati..amik kek..

dieya said...

selamat hari ibu utk kak ayu!
semoga terus menjadi ibu yg mithali & berbahagia selalu!

cik pulau said...

selamat hari ibu kak Ayu..

eelobor said...

jom kuar meronda2

Cikgu CTE said...

Maaf sbb tak dapat jumpa ayu kat AT5 sebab emak saya dekat rumah kakak saya di kg temenin baru di Kota Tinggi...

Lain kali, Insya Allah kita berjumpa jua...

Selamat hari Ibu untuk ayu..

gedek! said...

Ke Kota tinggi...?

Jangan lupa bawak baju mandi...

Boleh singgah berkelah sekali tu...!

nyanyisunyi said...

Assalam ayu..kak ida tkde apa2 prgrm..cuma dok di rumah..dn hari ibu bagi kak ida tiada apa yg istimewa..

islam mumtaz said...

wah.... selmat hari ibu... We Love Mom...

Mas said...

selamat hari ibu ayu...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

happy mother's day..

Nur Hawa Mohd Zin said...

duk umah je kak..sebab semalam dah pergi jalan putrajaya :)

diana said...

rindu pulak kat mak..:)

EiJa ZaQuaN said...

selamat berhujung minggu dan selamat hari ibu ayu..:)

eija tak kemane pun hari ini..still..menanti & menanti my 2nd baby nak kuar bila agaknye...huhu.

Dr Mohd Hafiz said...

Salam, Selamat menyambut Hari Ibu..

sissyira said...

salam..selamat hari ibu kak =)