CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 10, 2011

PERHATIAN: Kepada sesiapa yang mengenali Azmir Adzha

KEPADA SESIAPA YANG MENGENALI

AZMIR ADZHA


SEPERTI GAMBAR DIBAWA
 

SILA KE BLOG KAKCIK NURSEROJA

KERANA AYAHANDA ANDA SEDANG TENAT
DI HOSPITAL ( ICU PANTAI HOSPITAL, AMPANG)


ps: KEPADA SAHABAT-SAHABAT SEMUA SILA 
PANJANG-PANJANGKAN ENTRY INI
semoga AZMIR ADZHA, dapat melihat ayahandanya BUATkali terakhir

27 ulasan:

azieazah said...

Aduhai...

Kak Azie sendiri sudah merangka juga untuk buat entri khas tentang ini.

Bagus juga usaha kita bersama begini. Semoga dapat mereka bertemu dan kasih bertaut kembali.

aminn

Mat Gebu said...

SALAM AYU....SAYA PANJANG2KAN JUGA DI DTS YEAA....

Cik Ila said...

amin,semoga mereka bertemu.

kakcik said...

Terima kasih Ayu...

kakcik pun dah buntu! :(

Kakzakie said...

Sedihnya kakak bila kelihatannya kakcik dah buntu...

Kerjasama Ayu amat baik....

Nur Hawa Mohd Zin said...

semoga semua nya dipermudahkan

Encik MamaT said...

semoga semuanya berjalan dengan lancar... harap2 ada yang kenal :)

cik pulau said...

amin,, semoga dia sempat ketemu...

Wanita Mutalib said...

kak, nnt ita singgah blog kak cik.

intan morsalin said...

sya pnjangkan n3 ayu ni ke blog sya..harap2 usaha kita ni membuahkan hasil yer..amin

CT NoArIzAh ArIs said...

Assalam Ayu...sy akn pnjgkan bantuan ini ke blog sy semoga usaha ini menemui kejayaan.

NadiRah said...

kesiannya... semoga abah sempat berjumpa anak yang dirindui..

wahida said...

wahai azmir, kembalilah!!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

moga mrk dpt bertemu..tp budak lelaki ni pegi mana?

Yan said...

Agaknya apa lah yg dirajukkan tu ye..

semoga ALLAH buka pintu hatinya..

maszmadi said...

semoga mereka dipertemukan..

masz wat n3 ni kat blog jugak yerk..

munna said...

SEMOGA DI BERI HIDAYAH DAN PETUNJUK KEPADANYA

diana said...

anak dia dah lama tak balik ke??
lari??

Melur Jelita said...

Sudah dipanjang2kan cik ayu jelita....sama - samalah kita membantu

cik cek said...

Semuga mereka ditemukan....Insyaallah....

siti murni said...

mudah-mudahan dapatlah kedua-duanya bertemu...

Amy Syaquena said...

insyaallah kak amy akan cuba bantu sama, semoga beliau sempat bertemu ayahandanya amin..

gedek! said...

kita doakan lancar....

eyna azmi said...

insyaallah ....sama sama kita panjangkan..

islam mumtaz said...

sumbangan doa... amin ya robbal alaamin

alexa yussida said...

semoga ayahnya lekas smbuh n smoga si anak dpt tahu berita ni..amin

ibuintan said...

ayah kakcik telah meninggal dunia tengah hari tadi... dapat berita dari blog kakchik

alfatihah..