CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 10, 2011

Aku nak merajuk MANJA!!!

Tadi ada, sekarang tak ada..
Eik!! Dah lewat malam nie...
Pekerja dah siap mengemas..

Dari tadi puas aku geledah seluruh meja cashier
Tetap tak ada..

Kalau tak ada
Macamana nak balik rumah
Macamana nak bawa pekerja aku kerumah masing-masing
Fuh!!!

Mana lah perginya
Segala mak datuk beg semua aku dah selongkah..
Siap teraburkan harta benda dalamnya
Tetap tak ada juga

Tut... tut..
Telefon aku berbunyi
Sayang,. Cari apa tu???awat tak balik lagi??

Abang, ibu lupalah letak kunci storm..
Kat mana entah ibu letak, Eh!! Mana abang tau ibu cari sesuatu

Sayang, abang terbawa lah kuncinya...
Jangan marah yer.....
(perbualan seterusnya ku rahsiakan)

PS:Eik!!!
Nie bukan lawak  ya!!! Siap en zalie sebentar lagi... aku nak merajuk MANJA!!!....Boleh pula dia terbawa kunci storm aku dan kunci storm dia pulang ke rumah .......



8 ulasan:

missbby said...

amboi nak merajuk manja lagi, abis ni nak balik camana?

aNa d'sKoDenG said...

hahaha..incik zalie pon gurau MANJA tuh ayu..hahahahha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hehe..jgn majuk lama2 kak ayu.adoii puas cari ye?klu saya dah angin2 dah tu.

zeqzeq said...

Lepas majuk,happy ending.

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahaha...pastu boleh tanya pula kan :)

auwcak said...

ahha..jangan majuk selalu nanti cepat tuaa

bujal X said...

bini saya kalau merajuk saya buat bodo je~~jahat tak saya? haha~~

~izan~ said...

hehe..merajuk2 comel..hehe..