CITARASA RINDUAN

Saturday, May 28, 2011

28 Mei 2011, ku benar-benar terharu..


SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 28

28 mei 2011


untuk

SITI NOORAZIZAH BTE AB RAHMAN ~ELIZA~
(adik perempuan kandungku)





PS:  meraikan hari kelahiran adikku itu.. aku sangat-sangat terharu.. adik beradikku sanggup singgah bermalam di rumahku walau mereka dalam perjalanan pulang ke kampung tercinta.. TERIMA KASIH kerana memahami ‘keadaan’ angah..

18 ulasan:

IMANSHAH said...

selamat ulangtahun kelahiran untuk adik ayu

Lelord said...

Epi besday eliza

Citarasa Rinduan said...

cikgu iman--
terima kasih atas ucapanmu itu

kak lelord--
mereka datang walau jam time ayu nyenyak tidur.. tapi ayu happy sangat2.......

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bestnyer dpt jmp adik beradik ye sis ayu.sis sht?rindunyer!!!moga sis sht

Sunah Mohammad said...

wahhh~ selamat hari lahir jugak kat adik akak~ :)

Fyzal said...

selamat Ulang Tahun Kelahiran kepada semua mereka yg lahir pada 28 Mei. Great date great date :)

Citarasa Rinduan said...

LM--
sis sihat, tapi agak penat hari ini, dengan adanya tempahan, balik rumah lepas maghrib hantar MIL ke klinik.. kurang sihat sbb demam..
tapi demi adik kak ayu, kak update utk beliau..
terima kasih atas ucapan

sunnah--
terima kasih laling

fyzal--
ya.. selamat hari lahir utk sesiapa yang menyambut pada 28n MEi..
terima kasih atas doamu

azzey said...

Happy belated birthday utk adik ayu ye..:)

Citarasa Rinduan said...

azzeyy-
thanks atas ucapamu, but hari ini tarikh lahirnya 28 MEI 2011

sarah-najwan said...

selamat hari lahir utk eliza
semoga seme hajat tercapai..

jika kita mndpt kunjungan adik beradik..pasti sgt gembira..

gadisBunga said...

happy birthday to her. :)

Tinta Emas said...

mesti gembira kan?

wajah adik beradik ayu hampir serupalah...

ingatkan hari jadi ayu..

Citarasa Rinduan said...

mama sarah--
lama ayu tak dapat bersua mereka.. adik beradik ayu duduk kat kl...
alhamdullilah, terubat jua kerinduan

GB--
terima kasih GB

cikguCTE--
gembira tak terkata..
bab rupa tu.. hahahhaha.. ayu paling hitam. paling kurang cantil...
birthday ayu bulan november

mungelily said...

weee hehe eppy besday tok adik k.ayu...

eppy kan adik beradik care each other.. :)

Citarasa Rinduan said...

lily--
thanks atas ucapanmu..
alhamdullilah... membesar bersama... maka kami sayang antara kami semua..

Melur Jelita said...

Alhamdulillah ayu jelita..keluarga bahagia

Sury said...

Selamat Hari Jadi...Adik Ayu...bila berkumpul tentu banyak cerita yang dikongsi bersama

azieazah said...

Happy Belated Birthday to SITI NOORAZIZAH.. sedap nama,

Moga sejahtera berbahagia selamanya. Kakak yang baik dan prihatin, sentiasa ada masa untuk adik dan keluarga.

Tabik!