CITARASA RINDUAN

Sunday, May 1, 2011

SELAMAT HARI PEKERJA, CITARASA RINDUAN BEROPERASI...

Seluruh warga Citarasa Rinduan ingin mengucapkan SELAMAT HARI PEKERJA kepada semua warga pekerja di seluruh Malaysia dan di Luar Negara...

Berhati-hati semasa memandu, maklumlah pasti ramai yang mengambil peluang untuk pulang ke halaman kampung dan bercuti ke pusat peranginan...... Pandulah dengan selamat, rehat secukupnya dan sentiasa memandu dalam keadaan segar bugar..

Untuk pengumuman.. Citarasa Rinduan beroperasi seperti biasa...walau ini pertama kali citarasa rinduan beroperasi pada 1 MEI, diharapkan pengunjung setia dan pengunjung yang ingin menikmati kesegaran makanan kampung silalah singgah ke tempat kami

PS: selalu, 1 MEI ambil angin luar.. tahun lepas alami jati diri dengan layan renjer 4x4 di TAMAN NEGARA dan memanjat air terjun 7 tingkat.. tahun nie, ingin alami perubahan di citarasa rinduan.....selamat menjamu selera

13 ulasan:

eelobor said...

selamat bercuti di hari pekerja. nasi lemak yang ko bawak tuh dah basi ler......huhuhuhu

eqbalzack said...

salam ayu...
selamat hari pekerja...
gigih mencari rezeki, moga di murahkan rezeki di musim cuti ni...
psstt...abg eq hari ni plan nak gi mandi sungai...exam dah abes ni..hehe

NadiRah said...

selamat ye kak ayu..

Cikgu Nurin said...

Selamat hari pekerja, bos...
hu hu hu....suatu hari nanti, nak g terjah gak ayu punya resturant..belanja tau...

Nur Hawa Mohd Zin said...

selamat hari pekerja untuk akan dan semua yang memberi sokongan utk Citarasa Rinduan...semoga bertambah2 rezeki akak..amin

sarah-najwan said...

xpa..CR tetap beroperasi..hhee

bila la akak nk pi kat CR ni..bole ayu blanja dulu..ehhehe

akuanakpahang said...

Selamat hari pekerje juga. Kalau keje hari nie kena kasi 3 kali ganda duitnya :)

padlie said...

selamat hari pekerja! :)

nyanyisunyi said...

Assalam ayu..
kita sama2 bekerja wlupun diberlainan bidang..sama2 cari duit untuk sesuap nasi..selamat hari pekerja buat ayu dn pekerja2 ayu juga..

Gen2Merah said...

selamat hari pekerja kak. Bestnya akak dapat jadi bos utk pekerja2 di citarasa Rinduan tu kan...

EiJa ZaQuaN said...

selamat hari pekerja ayu w/pun citarasa rinduan tak bercuti..
tp alhamdulillah murah rezeki kan..

eija x kemana pun cuti umum hari ni.dok umah almaklumla menunggu hari nak bersalin jerk ni..hehe

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

selamat hari pekerja jugak untuk akak..

waah..xpe kak..org lain yang cuti tu datang kedai akak nanti..hehe

munna said...

selamat hari pekerja buat semua staff citarasa rinduan..walaupun bekerja hari ini mesti dpt imbuhan dari bos nanti..betul tak ayu...