CITARASA RINDUAN

Friday, May 6, 2011

Aku takut kantoi...

Shutt!!!
Jangan kantoi no....

Sekarang ini, aku sedang menikmati burger ayam secara senyap-senyap..
Harap-harap en zalie tak perasan...




Huhuhu...
Korang jangan sesekali habaq kat en zalie tau..


PS” ummmp!! Lazat ko, ku request lebih sayur dan mayonis.. (rosak diet aku hari nie.. hahahah)



14 ulasan:

tun_telani said...

hahaha... apa lah kak ayu nih.. habiskn sblm smp umah la..hihi

eelobor said...

hahahaha, dietku dah lama hancusssss

munna said...

wah...kantoi sudah....sesekali diet ke laut takpe Ayu

Black_roses92 said...

aihh..da ok ke?? hehe.. xpe2. mkn selagi boleh! miahaha..

Huszaini said...

oh!! tenah diet ke? hehehe... takpe en zalie tetap sayang walau macam mana pun!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe lama tak makan burger macam ni..bosan makan burger mcd :)

cik cek said...

Ayu...lepas makan ni ...diet balik...he he :)

Mas said...

ayu...makan senyap2 tau...cian klu en zalie nampak...

Sunah Mohammad said...

haaaaaaaaaaaaa..saya nak gitau en.zalie~ lalala~

Cikgu Nurin said...

HUH...boleh lari alingment ni Ayu, eh, akak ada tulis Pasal Julian dlm komen entri kat bawah....

Izan Ishak said...

sekali sekala takpelah ayu. bukan selalu kan~

Syue Mustafa said...

Sedapnya. Burger beli kat maner tu Ayu?

jeBateja said...

wowowowowowowo...tak aci....maw kasi report ni.....

bersama kak Es said...

makan sembunyik eeekk..

ayorkkkk :o