CITARASA RINDUAN

Friday, May 6, 2011

Tak dapat BW, aku baru lepas ke klinik GIGI

Korang jangan terasa kalau hari ini aku tak BW ke blog kalian..

Aku baru lepas check gigi..
Cuci akar dan check gigi..
Tahun nie aku belum buat pemeriksaan gigi...
Terlanjur beli bahan kering untuk citarasa rinduan.. aku terus masuk ke klink gigi...kena buat tampalan.. ada lobang ko.. huhuhuhu......
Doktor bius juga keliling gusi sebab gigi crown aku perlu dibersihkan...
                                
Sekarang aku, kena buat kerja diam-diam.. tamo dengar radio atau tonton tv...
Nak tidur sebentar... sakit ko...........



Tapi, sempat juga aku masakkan untuk En zalie ayam ungkap.. tak pakai minyak, hanya rebus... sayuran pulak bayam merah bening dengan potongan carrots.

Bila bangun nanti.. nak ke TJMART beli bahan mentah/basah untuk citarasa rinduan..
Moga-moga cepatlah aku sembuh........
Dapat BW malam nanti ke blog kalian...

PS: itu pun aku nak beritahu korang.. huhuhu



15 ulasan:

ibuintan said...

Ayu... mimpi indah yo..hahaha

jangan tido sampai lewat petang pulak

gadisBunga said...

saya penakut kat dr gigi!!

alinac lover said...

rehat kak!

Mas said...

ayu...rehat yerk....

Scarlett O'Hara said...

Tak salah beritau sekurang-kurangnya ramai yg doakan supaya cepat sihat.

Sharifah Nadzarah said...

assalam kak..jom dtg...arini amik kad esok amik award...

ArMie said...

sal baru buat last month. dgn anak2 sekali...

http://anuarsalmiah.blogspot.com/2011/04/sesi-terjah-doktor-gigi.html

Black_roses92 said...

hehe..akk ni. g rest la ea..cukup2. cian gg tu kang sakit. :)


http://black-roses92.blogspot.com/2011/05/cinta-belajar-mengerti-sesuatu.html

tq.

diana said...

musim orang sakit gigi ke ni??
heheheh..

Mamamya said...

akak dah lama x p check gigi...huhuhuhu...takuttttt...:D

azian said...

kak...
lamanya tak g kota...
selamat merehatkan gigi...
heheheheh

bantalbucuk said...

cuci akar macam mana ek kak..? sebab aritu kita buat matikan akar.huhu

munna said...

ngilu je rasa bila cerita bab gigi2 ni...

sarah-najwan said...

adooiiii..sepakat pulak kita sakit bahagian molot..huhu

akak sakit sb geraham bongsuuuuuuu...huhuhuu

cik cek said...

Lamanya kak cek tak check gigi...fobia la pulak...bejangkit ngan perangai husband kak cek takut ke klinik gigi....he he kelakonya kan....dah tua2 takut lak...:)