CITARASA RINDUAN

Wednesday, October 20, 2010

mengantuk!!!!!!!!!! jom tidur


Assalamualaikum,,hari ini hari rabu 20.10.2010, cantik juga tarikh nie eik, eik..bukan nak cerita tentang tarikh yer......jom cerita tentang diriku......

Wah!!!!.,…cuaca amat panas…kat area Johor sekarang nie jerebu memanjang…sepanjang pemanduan ke hospital awal pagi tadi dengan menggunakkan lampu …jam 7 pagi macam 5 pagi…

Baru sampai ke rumah…Mengantuk gile….aku rasalah antara sebabnya adalah……..

  1. tensen jem lalu lintas yang melampau-lampau di sepanjang perjalanan….kota tinggi- taman johor jaya

  1. paking kawasan letak kereta penuh bagi orang awam,,,,nasib lah aku paking di kawasan motor bersebelahan hospital, kalau kena saman…lantak lah…aku tunggu 1 jam cari paking…..akhirnya…hehhehehehehe (jangan tiru cara aku yer!!)

  1. nombor giliran en zalie untuk ambil darah tak lah lama sangat setengah jam jer, …memandangkan ramai pesakit yang berada di pakar THT dan pakar mata…..adeh….2 jam setengah ooooooo tunggu giliran checkup dengan pakar THT….Apa yang aku rasa?....lapor…lapor…..nak terkucil…nak terkucil…

  1. arah balik ke rumah…aku singgah makan kat kafe hospital HSI…dah lah kekenyangan…pandu kereta antara waktu tenat….12-1 tengahari…mana tak mengantuk……heheehheheh, perut pulak sendat dek makanan….

Jadi…………….aku nak tidur………..nak rehat sekejap…jam 2 petang nak ke citarasa rinduan…..

PS: Jom………kita tidur 10minit mengantikan stamina yang dah kurang……..

7 ulasan:

kella said...

jom jom.. wah... tak mahu nya 10 minit la kak ayu.. mesti terbabas punya..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hhahhahaha....kella...layan fb jer...ilang mengantuk....

Sis-Lin said...

yuhuuuuuuu....kuatnya bunyi dengkur..sampai bukit indah dengo..hahahahaa
tak baik tido siang hr tghri begini..kang kerut jd seribu..muahahahah

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sis lin...
dari mengantuk dah jadi terkejut...
eik..tamo tidurlah..nanti tambah boom body nie..

nak mcm sis lin gak...diet...

MR Bang Miji said...

lepas lunch. kul 12 tnghari lak tu.memang ngntuk

norhidana said...

kalu dh kenyang mmg ngantuk kak... nsb bukan time drive tu akak mengantuk...

azzey said...

Siti Ruhayu: Rehat puas2 ye Ayu. nanti sng nak wat keja