CITARASA RINDUAN

Thursday, October 21, 2010

lambat lagi...........................

Assalamualaikum..

Alamak…hari ini bangun lewat lagi…adeh…..sakit kepala sampai tidur tak lena..telan panadol pun tak jalan…cuaca pun tak elok jerebu…tebal gak….dengar-dengar di muar hari ini sekolah tutup…..gara-gara jerebu yang melanda kawasan sana lagi teruk..

Aku hairan juga, nak kata aku ada margin tak juga, dah check doctor, hanya sakit kepala biasa jer…

Pernah check darah, kat pakar putri johor,,,,normal jer….bacaan bp rendah sikit contoh 98/76… bila aku tanya tekanan darah rendah ker?...doktor kata tak lah….normal bagi usia macam aku…

Wah…nak kena makan ubat tambahan nie…..tak pun pakai mesin terapi…..dah ada kat rumah untuk kegunaan en zalie….dr heatly 9000…..karang-karang aku nak cuba..kalau en.zalie dah semakin sembuh….mesti aku pun boleh sembuh juga……

PS: jom kerja…………dah jam 6 setengah pagi…. Dah terlambat…terlambat…

4 ulasan:

eelobor said...

jaga kesihatan sis....

kella said...

kak ayu... kerja..kerja! terima kasih, im not alone! mari kita berkerja, buka blog dulu jap n komen sini dulu.. then baru kerja.. :)

azzey said...

Siti Ruhayu: take care of urself k!

norhidana said...

salam kak...

alahai sian akak... mungkin sbb perubahan cuaca atau udara yg tak ok... jaga diri kak... amik la supliment kot2 ok kn... apa pun rehat msti ckup kak