CITARASA RINDUAN

Wednesday, October 6, 2010

SEBAB AKU TAK BLOGGING

Assalamualikum…tiba-tiba aku diserang sakit kepala…balik dari CITARASA RINDUAN malam tadi, semasa menguruskan pakaian….basuh dan lipat baju…aku diserang sakit kepala yang terlalu sakit….

Nak kata aku ada makan daging lembu, rasanya aku tak ada jamah langsung, dah rutin harian hari-hari potong, masak daging tu….(elegik oooo…dengan daging-daging nie…)

Selepas menelan panadol…baru lega sedikit, alhamdullilah…syukur kehadrat illahi…dapat jua aku blogging dan berkongsi cerita dengan korang, itupun sedar jam 2 pagi……

Mungkinkah sakit kepala yang ku hidapi ini ada kaitan dengan;-

1. kelalaian aku minum ABC dengan tanpa bersalah?

2. cuaca yang panas?

3. kepenatan disebabkan jadual yang padat sepanjang 3 minggu ini?

4. adakah kerana tekanan rendahku?...

5. atau power rabunku semakin meningkat?

PS: khas untuk pengunjung setia CITARASA RINDUAN, mulai 6hb oktober…menu sarapan pagi seperti nasi lemak ayam berempah, lontong, mee hoon goreng, mee goreng, nasi goreng kampong dan soto akan beroperasi semula…TERIMA KASIH atas kunjungan kalian..

7 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

badan penat sgt kot Ayu tu yg sakit kepala, maybe salah urat ke...atau kdgkala disebabkan gastrik...lambat makan, angin perut dah naik kepala.

Zaidah said...

banyak2kan rehat,...penat sangat tu...

Mas said...

salam ayu. moga ayu cepat sembuh yer..banyak2 kan berehat tau...

wah..sedap2 la menu sarapan kat kedai ayu...

azieazah said...

Moga segera pulih. Jaga kesihatan dan makan vitamin ya.

6hb? Hari ni ler kan?

jom serbuuuuu...!

Nak Nasi Goreng Kampung satuuu...!

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

akak migrain ker? bnykkan rehat yer kak

Nur Hawa Mohd Zin said...

akak penat sangat tu...banyakkan rehat dan tenangkan fikiran ye kak..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

MM--
tapikan, buat rehat lepas isyak...telan panadol solibel...terus baik...mungkin cuaca panas kot


kak zaidah--
mungkin kot....3 minggu tak stop bekerja....asyik uruskan byk hal...smpi xjaga kesihatan,,


kak mas--
salam kak, terima kasih yer ats nasihat, ayu nie mmg tak leh duk diam,,,,risau klu tak bt kerja dan uruskan citarasa rinduan
kak.....menu biasa2 jer...terima kasih ya...


kak azie--
terima kasih atas doamu..
a`aaa ati nie dah start berniaga utk sarapan pagi....
ewah...jom2....datang ramai-ramai..
hehhehehe


yanie--
salam sayang, ewah..dah start berblogging semula ker...lama tak nampak awak...windu,,
insyallah sis akan singgah ya


awe--
terima kasih adikku sayang...kadang kala terharu dengan blogger yang amat prihatin...selalu ambil berat ttg hal sis...
terima kasih sekali lagi..