CITARASA RINDUAN

Tuesday, October 12, 2010

INILAH REALITI KEHIDUPAN

Salam pagi selasa…..aku mendoakan kesejahteraan kalian…tubuh badan yang bertenaga,…menunjukkan kita sihat dan mampu untuk melakukan sebarang pekerjaan dengan bertenaga.

Apa pun untuk kesemua sahabat blogger atau yang selalu singgah ke Blog Citarasa Rinduan…sesungguhnya…aku mengharapkan yang baik-baik sahaja yang akan berlaku pada kita pada hari ini

Mulakan pagi ini dengan selawat ke atas Junjungan kita nabi muhamaad..semoga kita sentiasa dirahmati

Salam sayang dari ayu- citarasa Rinduan

PS: ajal maut ditangan tuhan,,,hari ini bersua, esok?

10 ulasan:

sahromnasrudin said...

salam ziarah..kenal blog ini dr blog CT..semoga hari ini kita diberkati Allah SWT..insyaAllah...

eelobor said...

wah....satu peringatan yang baik di pagi2 cam gini, thanx

Zaidah said...

semoga perjalanan hidup kita diberkati olehNya...

kella said...

Selamat pagi kak ayu..
semoga hari ini membawa sinar kebahagiaan.. harapan baru..

semoga kita semua dirahmati Allah..
InsyaAllah..

saya suka kamu! :D

azzey said...

Siti Ruhayu: har badan agak kurang sihat...:(

slm terjah dr blog BA

CT said...

belum tentu.....

Mamamya said...

salam ayu....

lama x singgah cni...sejak laptop 'sakit' n tuan punya laptop ni asyik x sihat jer....
byk n3 ayu yg akak t'lepas baca....

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

si gebuss singgah di belog akak...

semoga persahabatan kita berpanjangan..amin

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sahromnasrudin--
salam ziarah, terima kasih atas kunjungan kamu...alhamdullilah...kita masih berpijak dibumi yang nyata...selagi berblog selagi itu punya sahabat yang sentiasa peka akan nilai persahabatan...
semoga kita dirahmati...amin


eelobor--
sama-sama...moga kita sentiasa dianugerahkan tubuh badan yang baik dan sihat...amin


kak zaidah--
amin...alhamdullilah..masih bernyawa..esok hati mana tahu kita tak dapat bersua dalam dunia blogging?


kella--
selamat tengahari sayang.,,,selagi kita bergelar insan...kita dianugerahkan nilai harga diri yang palimg tinggi...hanya sesekali..kita menganggap kita paling dibawah...
teruskan berjuang wahai kella ku sayang....


ct--
ajal maut ditangan tuhan...semoga kak ct dipermudahkan...jangan lupa makan ubat yer kak!!!!


kak lia@mamamya--
salam kak lia...wah...selamat berblogging semula...rindu kamu..semoga baby dan ibu sihat-sihat selalu
ayu kan, ingin sekali nak bersua si kecil...sure dah besar-besar belaka...


yanie--
alhamdullilah...kak ayu doakan yang terbaik..semoga jodoh kamu ada dan berbahagia selalu..
salam sayang dari kak untuk kamu berdua...amin

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

azeey--
maaf komen kamu kak ayu terlepas pandang,

salam ziarah..semoga kamu sembuh cepat, dan dapat melakukan kerja dengan berhati-hati..

BA? ben ashaari ker?...yer, blogger yang amat rapat dengan blogger lain...salam kenal...

semoga persahabtan kita sentiasa dirahmati...amin