CITARASA RINDUAN

Saturday, October 30, 2010

cuti berblog lagi....harap-harap korang memahami...

Nampak gayanya hari nie, kedua-dua majlis perkahwianan sepupu dan majlis pertunangan sepupu en zalie aku tak dapat raikan…..

Selepas menyiapkan menu tengahari..aku berkejar ke klinik kulaijaya…Umai demam panas…yang pelik tu..semalam elok jer, tidur malam tadi pun nyenyak jer…

Ini pun baru aku hantar berurut………minta-minta selepas diurut dan makan ubat…kuranglah panasnya…risau hati ini..

2 hari lepas umai ada kata…jatuh dari buaian kat tabika, kena tolak dengan pelajar lelaki…tapi…aku ingat tak lah serius,,,,budak-budak kan suka nak mengadu..itu yang anggap tak lah penting….

Harap-harap sembuhlah anakku itu…..kesian pula…semasa aku memasak..dia terlena di kerusi malas….kesian anakku itu..

Amin…

PS: cuti berblog sementara anakku masih demam…..

3 ulasan:

azieazah said...

Aduhai, ada lagi dugaan yang datang.

Moga segera sembuh....

NuRa said...

KESIAN NYER UMAI....BYK2 BERSABAR YE KAK AYU....DI DOAKAN INSYAALLAH UMAI CEPAT SEMBUH.....AMEENNN.....

azzey said...

Siti Ruhayu: xpe2 ....utamakan yang lbh utama dulu ye...