CITARASA RINDUAN

Friday, October 15, 2010

blogger azzey....ayu sempat jogging................

Wow…memang korang nie sempoi abis lah….masyuk gile kepala korang dengan aku….terima kasih yer yang join contest ala tiba-tiba nie..

Nampaknya..belum jam 12 tengahmalam…aku belum boleh tutup lagi contest nie..mana yang belum join,…joinlah dengan segera…hadiah memang untuk pemenang…tak kisah untuk lelaki mahupun perempuan..klik sini

Nak minta maaf juga lah…sebab aku sehari tak berblogging..sibuk gile kalau bercuti nie…dapur rumah pun kenalah berasap…masak ikut selera en zalie…ayam ungkap…sayur chap chai….

Untuk ibubapa mertua pula ikan cecaru, temper sambal kicap….

Sebelah petang aku bergathering…nanti aku postkan entry lewat malam karang….

Lepas bergathering dengan peluh melimpah ruah…aku terus ke citarasa rinduan..membuat persedian untuk berniaga esok hari….akhir sekali..mop lantai…..(kan senang…esok dah tak lah membebankan) peluh pun berjurai-jurai.....


Dalam jam 6 petang..aku jogging dengan kawan rapatku…en zalie temankan….peluh?...dah macam mandi pagi.....untuk blogger azzey....hehehehehe, ayu sempat jogging lah....
khas untuk korang, ada gambar aksi gedik dari aku dan umai.…(sorry gambar agak kabur sikit…kena sinaran cahaya mentari…..) hasil petikan en zalie


PS:Sekarang nie…nak solat maghrib…sempat lagi berblogging….

3 ulasan:

alinac lover said...

jom kak..join giveaway yong :) sila-sila

A-Y-I-E said...

tapi makin gemuk lagi la... hahahaha

azzey said...

Siti Ruhayu: bagus2....joging selalu! blh maintain kan badan.......:)