CITARASA RINDUAN

Monday, October 4, 2010

BEN BUKA BLOGLIST BAGI BULAN OKTOBER......apa lagi join ler...

Assalamualaikum…

Tekejut tak nampak aku tengahari nie?…heheheh, jangan tak caya yer…. malam karang aku kongsi ngan korang sebab apa, aku ada masa nak blogging!!!!….tunggu yer………

Sebenarnya, aku nak kongsi ngan korang tentang bloglist yang dianjurkan oleh BEN ASHAARI tu, dia buka lagi untuk bulan ini….jom…join sama-sama…jangan lambat2….tempoh sampai malam nie jer 12 tengahmalam…

Syarat-syarat macam biasa…korang buat macam nie yer;-


PS: tak rugi join bloglist ben ashaari..berbaloi-baloi…(kalau blogger lama pun leh join juga, tak gitu ben?)

1 ulasan:

eelobor said...

nak joint gak ler....nti nak buat satu entri gak