Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, October 2, 2010

MAJLIS OPEN HOUSE DAN MAJLIS BERINAI EIYA SOLEHAH DAN PASANGANNYA


Penat-penat pun aku sempat lagi hadir majlis rumah terbuka sempena hari raya yang di anjurkan oleh Pak cik saudara en zalie…

Makanan sempoi…sedap ooooo…nasi beriani lagi….ramai ahli saudara yang turut hadir ke rumah pak cik Nor dan cik Noni…selain cik Bainah, Cik Khalid, cik Ida, cik baba, mak usu, liza, cik enal, intan dan sahabatnya turut meraikan majlis makan-makan…

Ada air sirap, kuih lopis dan rojak…abis diet aku…hahahhaha






Yang nie pula masjlis perkahwinan anak jiran aku, majlis berinai yang dijalankan di dewan seri sayong, f sungai sayong….

Memang seronok layan majlis beliau, ditambah lagi ada pertunjukan kuda kepang….karang aku upload gambar peserta ahli kuda kepang…gerun pun ada...geng-geng peserta kuda kepang sedang masyuk dengan alunan gemilang…siap ada libasan ko….memang best…

Melihat pelamin dan susana atur dewan...aku tabik spring dengan keluarga pengantin, sangat cantik...mak andam pun orang kampung kami juga, tapikan...nampak klass....bertambah maju kak GEE kita...tahniah sekali lagi kepada ahli keluarga kedua pengantin dan kepada semua yang memeriahkan majlis

Jom layan gambar-gambar sepanjang majlis beliau…







TAHNIAH kepada EIYA SOLEHAH DAN SUAMINYA, selamat pengantin baru…semoga berbahagia hingga akhir nyawa…amin

PS: iron women gak aku nie...tak lah hebat, tapi masih larat nak hadiri majlis saudara dan jiran tertangga,,,,

4 ulasan:

kella said...

selamat pengantinbaru untuknya..
haah.. memang rajin betul kak ayu pergi kenduri kendara ni.. betul la tu, sedara mara kan..gagahkan juga.. :)

Kengkawan said...

memenuhi jemputan tu, bagus tu... saya x pernah tgk persembahan kuda kepang live. dulu masa kecik2 tgk kat tv je... skang dah x ada pun...

Cetusan said...

pagi puan, iron..

as-salam..hidang MILO ada ka

abigemok said...

selamat pengantin baru untuk dia! :) bnyknya org kawin skrg ye