CITARASA RINDUAN

Friday, October 15, 2010

JOM...kita jawap soalan....ada hadiah untuk korang yang bergelar sebagai pemenang

Ramai yang suka gambar diatas…, malah kalau FB adik iparku…dia gunakan untuk gambar profilnya

Kalau adik kandung aku pula…sanggup print dan dijadikan kenangan dalam foto albumnya…

Pernah aku jadikan gambar profil di FB ku….ramai kawan-kawan yang memuji gambar ini….yelah…mana tak puji..dengan lengan si umai yang menimbul…ketak-ketak ko…..dengan warna baju umai yang merah menyala (jenama anakku)…..siap aku toncet tinggi-tinggi rambut umai

Tapi, yang aku nak kongsi rahsia tentang gambar ini adalah…korang perasan tak kat belakang umai tu apa?....

Memang nampak warna hijau…tapi cuba korang zoom dekat-dekat pasti korang perasan apa yang tersirat…

Eik, hah…aku nak uji korang lah…jom…cuba teka apakan itu?.....insyallah…..kalau ada yang jawap paling pantas…aku akan kirimkan hadiah untuk korang….

PS: sajer nak rapatkan ukhwah…..cuba-cuba jawap soalan yer!!!….tarikh menjawab sehingga jam 12 tengah malam 15 hb oktober 2010…

14 ulasan:

azzey said...

sITI RUHAYU: SAPE TU EK? NO IDEA LAH AYU...HU3...

aNa d'sKoDenG said...

bantal besar la kot?

JaSSNaNi said...

cuba teka... :)
ermmmmm sambil garu2 dagu....

rasanya si penangkap gambar umai la... berbaju ijo tu.. :)

EiJa ZaQuaN said...

alamak benda ke..?ingatkan tangan ayu..hehee

ermm..eija teka umai msti tgh landing dkt bantal kusyen..so yg kaler hijau tu msti bantal kusyen kan..hehee..

EiJa ZaQuaN said...

anyway..mmg chomey betol la umai..rasa nak cubit2 jerk pipi dia..

eelobor said...

boleh bg fb adik? hihihihi, senang sket nak dpt hadiah

ChiLaBaey's Spot said...

Wahhh ada contest jugak... Best ni...

Jom join Contest saya pulak... Telah pun bermula... :)

Kalamhati said...

hihihi bijak eelobor!aamm cem selimut yg baldu yang banyak jual skang ni tu..hehe

aJa said...

yg kaler hijau tu ialah baju kurung yg ayu @ mak ayu pakai...makanya yg kaler ijao tu ialah lengan yg memegang umai laaa

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe nak teka gak...adakah lembet a.k.a toto tapi yang lembut baldu tu..huhuh

azzey said...

Siti Ruhayu: sy tag ayu.amik award kat blog ek!

Lelord said...

ayu...akak teka toto baldu la

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

azzey--
cuba teka...tak kisah...janji kamu cuba...


ana--
cuba lagi sayang...jawapan selepas jam 12 tengahmalam


jassnani--
penangkap gambar umai?...cuba lagi


eija--
cuba lagi..anyway..umai dah kurus...sekarang nie dah lain sangat pipi dia...hehehhe


eelobor--
eik...heheheheheh teka jer...pasti temui jawapan


abang muz--
contest nie ala-ala tiba-tiba..but cintest abang muz ayu dah draf...sedang mencuba nak jawap.;.


kalamhati--
eelobor mmg sangat bijak..heheheh..cuba lagi menjawap yer..ada 2 jam dari sekarang


awe--
belum pasti itu jawapannya..cuba lagi sayangku


azzey--
terima kasih..dengan rela hati

kak lelord--
cuba lagi kak dohaku sayang...

Nur Hawa Mohd Zin said...

kak..tak tahu lah..dah zoom pun tak da idea...stroller kot..wakakak