CITARASA RINDUAN

Saturday, October 23, 2010

Keputusan johor fc vs negeri sembilan 0-2

Aku tak pandai nak ulas pandai…tapi,.,itulah keputusan yang aku ketahui…nak kata aku suka bola?...tak…aku memang tak minat bola sepak..

Dari zaman kanak-kanak hingga dewasa..aku hanya tahu balapan…bab-bab bola termasuk bola keranjang, bola ping pong dan apa-apa yang melibatkan bola..serius nak kata..aku tak reti main…

Tapikan, bila aku tonton dirumah, dikaca tv 1…aku memang dah menjangkakan johor fc tidak layak untuk beraksi di stadium bukit jalil…selain tiada taring..banyak skill yang kurang dari permain..

Bab pengadilan?..........macam ada yang kurang…

Lihat botol-botol minuman yang berselerakan di stadium perbandaran pasir gudang..aku tahu…bab pergaduhan sentiasa beriringan dengan bola sepak…

PS: apa pun tahniah kat negeri sembilan…semoga layak dari suku akhir..berjaya ke separuh akhir…

2 ulasan:

abah_izz said...

Dah lama tak gie stdm bukit jalil,merasa bahang final...bangga 1st time masuk sana tahun 1998,stadium baru lps komanwell...1st time ramainya manusia..100k lebih..Yob menang gak ngan ganu 1-0.

Sokong Kedah,,,tapi kalah lak..hu..hu

Pasni sokong NS lak..hi..hi

aeinio said...

sib baik tak tengok ayu.. heheheh ain org n9 hubby johor.. hahahahah