Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, October 16, 2010

rahsia nak cantik???...upsss....kongsi eik...

Assalamualaikum….

Salam malam minggu….penatnya hari ini…… terlalu sibuk di citarasa rinduan sampai tak berblogging..korang rindu tak kat aku?...hahahaha..soalan cepu emas tu…...aku rindu kat korang tau….

Maklumlah..hari cuti…ramai yang berjalan dan makan diluar….semalam dah start berjogging hari nie, dalam jam 6 petang aku dapat buat work up dalam rumah…ada rider dan sedikit barang gym..bolehlah…nak keluarkan peluh untuk stamina diri.

Serius nak kongsi rahsia kecantikan dengan korang…walaupun kita tahan dari makan dan minum untuk ke arah kecantikan..itu perbuatan yang sia-sia, supliment?...aku tak layan…hanya berani minum teh orang kampong..itupun seminggu 2 kali..buat lawas buang air besar..

Lagi satukan..rahsia nak cantik nie..janganlah korang minum air batu atau minum selepas makan dan selepas makan, terus mandi..…(macam terpusing-pusing pula ayat aku nie)

3 perkara ini akan buatkan korang buncit…tak caya?...cuba lah buat.walaupun badan cekeding..perut confirm membukit…kan?..kan?...kan?

Hah!!!..kan aku ada join giveaway slim ala alinac lover….mana tahu kan? Rezeki aku..boleh menang produk slim tu…sure makin langsing gitu…(yong!!! Kasi kak ayu menang tau…)..hah…nak join giveaway tu…klik sini

Hari nie ibu mertua kurang sihat, aku mengharapkan beliau segera sembuh…sekarang di klinik buat rawatan…sayang mak….

Malam nie, kalau ada masa aku akan berblogging lagi…ada benda yang perlu aku kongsi dengan korang…doakan akan kesejateraanku…

Salam sayang dari ayu citarasa rinduan..

PS: happy, en zalie dah start bergym bersamaku….luv my hubby

2 ulasan:

SITI NOARIZAH ARIS said...

Salam...kesihatan & kecantikan mesti seiring.

ISZA said...

alah ayu.. perut boroi tapi slim lebih ok dari dua2 pun seiring.. huhuhu