Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, October 20, 2010

Zizie Izette tidak lepas peluang berniaga di Perhimpunan Agung Umno

Semalam ada buat entry tentang family aku yang berniaga di PWTC sempena PERHIMPUNAN AGUNG UMNO 2010, sila klik sini.....


jom, kita intai pelakon yang ada berniaga disana juga....



KUALA LUMPUR: Meskipun berstatus selebriti serta isteri kepada Anggota Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Moktar Radin, ia tidak menghalang kepada pelakon terkenal Zizie Izette A Samad untuk turut berniaga di Perhimpunan Agung Umno 2010.

Gerai di Aras 3, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) itu kelihatan dikerumuni ramai pengunjung termasuk peminat yang mahu bergambar bersama Zizie selain membeli barangan jualannya antara lain seperti busana muslimah, gaun serta aksesori wanita.


Zizie berkata, idea untuk berniaga pada perhimpunan agung Umno kali ini timbul kerana minatnya yang suka berniaga di samping mendapat sokongan penuh daripada suami tersayang.


"Kakak ipar saya berniaga di Uptown. Rakan perniagaan dia (kakak ipar) pernah terbabit dengan buka gerai jualan di perhimpunan Umno. Dia tanya saya tak mahu buka gerai di sini ke (PWTC) dan apabila tanya suami, beliau beri sepenuh sokongan, itu yang timbulnya idea untuk berniaga di sini.

Zizie menegaskan bahawa beliau tidak mendapat sebarang layanan istimewa untuk mendapat unit ruang niaga berkenaan. Terdapat sebanyak 320 tapak ruang niaga disediakan sempena perhimpunan agung kali ini.


"Ingin saya tegaskan yang saya dapat ruang niaga ini sama seperti orang lain dan tidak timbul menggunakan jalan mudah (Bung Mokhtar) untuk dapatkan ruang niaga ini," katanya.

Zizie berkata, setiap hari beliau akan turun padang dan memantau hasil jualannya, sekaligus mengambil kesempatan untuk merapatkan hubungan dengan peminat.


"Saya akan sentiasa berada di situ dan kalau tiada pun mungkin saya pergi makan atau ada janji temu tetapi saya akan berada di situ setiap hari sehinggalah habis perhimpunan Umno ini dari pagi hingga malam," katanya.


Jika sambutan jualannya pada perhimpunan kali ini memberangsangkan, beliau berminat untuk terus berniaga pada perhimpunan Umno yang akan datang.

kredit to metro online


-Bernama

4 ulasan:

Unknown said...

MESTI RAMAI BELI.SBB NK P TGK DIA..HEHE

sekadar satu coretan said...

salam ziarah & kenal dari saye...

kella said...

hihihihi.. celbrity in da house la...

azzey said...

Siti Ruhayu: ramai yg pegi sbb nak tgk dia nt....:)