CITARASA RINDUAN

Thursday, June 30, 2011

Ada blogger mengumpat pasal saya??


Jangan tak tau, ada blogger nak turun ke johor… apa lagi??
Singgahlah citarasa rinduan.. bak kata pujangga.. Besar tapak tangan, satu kedai saya pelawakan…
Janji,, habaq awal2 ya… tak lah buat saya pengsan dan pitam.. heheheheh



PS: terharu dapat aiskrim MD dari En zalie… jenama MD, Sundae Coklat.. bukan 1… 5 cawan lagi.. huhuhu… gamaknya, ku berbuka aiskrim lah…..Thanks en Zalie.


 
Terima kasih kepada blogger IEB, dan Kak Lelord yang bantu ku menangani masalah blogspot.. akhirnya, dapat juga ku sign in…

21 ulasan:

Isteri Encek Bard said...

sesame dear... semalam baru pas makan eskim mcd.. sundae perisa lemon.. huhuh tak syedap lak cam pencuci pinggan.. huhuhu

eelobor said...

hahahahaha......itu bukan mengumpat ar.....

aku pegi melaka ari sabtu, tido kat sana semalaman. ari ahad petang baru balik KL. kalau sempat aku singgah CR

Hansyirah Takezur said...

tajuk havoc betul akk nie... hehe..

sedapnya aiskrim tu.. terliur saya,. dahla tengah puasa... huhu

Citarasa Rinduan said...

IEB--
terkejut beruk tak dapat update blog.. gigil... hahahha
kak ayu tak pernah nak rasa perasa baru.. sbb mmg hantu coklat.. heheheh

eelobor--
kak wajib singgah CR.. ku tunggu.. takut ko tak mampu nak makan banyak2 jer.. hahahah

hansyirah--
hehehehe,,
kak on pc.. eik, entry sebelum nie panas.. tu yang terus jer update,
dik..
nanti kak belanjer md coklat.. janji berbuka di CR

Lelord said...

huhuhu bile arr baru dpt jumpe ayu ni, akak balik mesia seminggu sblm raya :(

Citarasa Rinduan said...

lelord--
kak........ kali nie wajib jumpa juga.. tak kira,.. nak gader2.. paste bandung!!!

Mommy Fara said...

hehehe...saspen je tau!

Citarasa Rinduan said...

mommy fara..
jom.. saya belanjer.. heheheh

Queenie said...

sedapnya...terbayang sejuknya lalu kat tekak org puasa ek?
tak pikir lg nak berbuka ngan apa nanti....dh ptg dah ni...ingatkan nak beli taufufa panas jer lar...

Melur Jelita said...

Terkejut..ingat akak pun mengumpat ayu jelita..sebab siap melur jelita like tu...hahaha

diana said...

5???
mesti dia suruh bagi kat saya satu..
heheheh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

byknyer???mana sis leh mkn manis byk2?satu tuk tuk saya lah sis..hehe

Kalamhati said...

bestnyeeee!en zalie mmg sporting!

errr elobooooorrrr!nak ikoooot...

zarazueyin said...

sedap plk tgk sundae mc d ni,
harus terjah ni...hehe

missbby said...

bestnya sundae tu..kecur ni, sementara tunggu waktu berbuka ni..hehe

Lelaki Ini said...

bestnya!nk g johor la jugak!

Lelaki Ini said...

wah!
best2!
nk g johor gaks la!hehehe

suha said...

jom mengumat bersama (^_^)



yummy sedapnya eskrem..jeles bertubi-tubi

Areef Ibn Naim said...

salam kak,

alah, jelesny... tk kira, sy nk satu gak, hehehehe...

ha ahlah kak, sy pun tkleh sign in blogspot... tp klu guna chrome la, klu guna mozilla alhamdulillah blh...

NadiRah said...

woahh!!!byknya dpt eskem!!
bertambah jeles..
ase nak kawen lah..
hahahha

azieazah said...

Ampunnn!

Maaf jika AYU terasa begitu. Nama Kak Azie yang terang tertera dalam FB tu, terlibat dalam komplot dgn EE.

Selamat bergather!

LinkWithin: Lama-lama jadi habit pula...