CITARASA RINDUAN

Sunday, June 12, 2011

Blogger OD Di Sebalik Wajah (Novel 5 bintang)

Di sebalik wajah, sebuah novel yang patut kalian miliki…PENULIS  novel ini tidak asing dalam dunia penulisan… kerap kulihat hasil tulisannya, samada buku berbentuk cinta, penyiasatan mahupun buku fiksyen…

Elee Mardiana, anak kelahiran Malaysia, namun sekarang sudah berhijrah ke luar negara…sesetengah pengemar novel memanggil beliau OD…

**********************
Berbalik kepada novel DSW ini….
Dimana aku mahu kupaskan?? Tentang watak.. tentang jalan cerita…semuanya molek pada penghayatan yang ku temui..

Jawapan yang terbaik ku patut luahkan… TERBAIK!!.. kupuas membaca dan hampir tekaan yang kubuat adalah diluar kewarasanku, ianya menajamkan fikiranku… dan ingat.. musuh bukan dinilai pada mata kasar kita.. tapi musuh ada dimana-mana

PS: kalau nak rasa jatuh cinta!!… seseorang akan hadir secara semulajadi,. Anda pasti tahu dia adalah pasangan kita atau sebaliknya…DSW bukan hanya menceritakan tentang kasih sayang dan kekeluargaan tapi membuat anda terfikir tak semua manusia itu sempurna..
*************
Selingan~ kuhampir jatuh cinta pada hero watak ini.. mujur ku tetap tetapkan dalam novel ini hanya wartawan sekacak EIZLAN YUSOF sahaja yang menawan ke kalbu..hahahahha

Kalian nak tahu, apa ulasan sebenar yang ku luahkan untuk penulis DSW ini… kalian kena klik SINI

8 ulasan:

nyanyisunyi said...

salam ayu..
nampak macam best je cerita dr Novel ni....insyallah nanti kak ida cari...

p/s perut meragam sejak tgh mlm td hingga sekarang...ntah mkn apa semalam...

sarah-najwan said...

tahniah ayu sb minat baca novel..

minat akak tang novel ni masa skol2 ajo dulu..skrg ni hanya baca novel yg wajib ajar kat murid2 aje...hehe

Kak Aya said...

ayu, ni novel terbaru ke ni? mcm nak kena cari kat kedai ni....best je sinopsisnya.

Lelord said...

yeahhhh bulan dpn balik mesia leh pulun novel2 yg tertinggal

Gen2Merah said...

saya pun suka baca novel... kadang2 boleh masuk ke alam imaginasinya.. hehehe

Tinta Emas said...

Tajuk novel ini sama dengan tajuk novel untuk pelajar Tingkatan 2. cuma penulisnya ialah Abang Saifuddin...

Masa saya bercuti kat kelantan tu, habis 3 novel saya baca..novel kepunyaan adik ipar saya.
Dah internet pun tak ada, so baca novel ajelah kerjanya...

norhidana said...

harus cari nih... akak pun minat baca novel ek... asik duk layan msk2 je sesekali nk gk berangan2 ek kak hehehe

© Kak Billionaire said...

Salam, Ayu... terima kasih. Lebiu... mwah mwah mwah.