CITARASA RINDUAN

Sunday, June 19, 2011

Cukuplah sekadar ucapan...

Bismilahirahmanirahim..selamat pagi ahad sahabatku semua..
Hari ini hari Bapa… 19 hb Jun.. dikesempatan ini ku ingin mengucapakan selamat hari bapa kepada semua bapa di seluruh dunia..
Sesungguhnya, walau hari Ibu ku perhatikan di sambut secara besar-besaran.. namun apa kurangnya hari bapa???
Cukuplah walau hanya sekadar ucapan kepada orang tua kita, telefonlah mereka. ucaplah apa jua perkataan kepada seorang yang bergelar bapa.... ianya pasti menceriakan dan mengembirakan hati mereka
PS: untuk Mohamad Razali Hamis, dikau bapa yang hebat untuk Umairah..

11 ulasan:

Sunah Sakura said...

salam kak ayu.. selamat pagi...

selamat hari bapa kepada encik zalie... :)

meLLy! said...

asal tengok dashboard lepas subuh je mesti ada entri baru dari citarasa rinduan, hehe. selamat hari bapa kepada bapa diseluruh dunia :D

Mas said...

selamat pagi ayu..

selamat hari bapa kepada semua bapa....

IMANSHAH said...

tahniah kerana memilik suami yang hebat

eelobor said...

setuju..... selamat hari bapa kepada semua yang bergelar bapa

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam sis ayu..
selamat hr bapa buat encik zalie dan semua bapa di dunia ni.

nyanyisunyi said...

Ayu..
bertuah anak2 ada seorg bapa..jagalah hatinya,jagalah maruahnya, jagalah kebajikannya, jagalah seluruh hidup ayu untuknya...

Selamat Hari Bapa.

Lelord said...

selamat hari bapa tuk Zalie

cik pulau said...

cik pulau dah celebrate hari bapa serentak dengan hari ibu haritu..
hehe..

selamat hari bapa semua..^^,

aLieF si Muncung ManiS said...

selamat hari bapa!!! kak ayu,,kak ada ckp akak ada saudara belajar kat USM kan?? sape nama dia ek?? dia amek course ape?? mana taw boleh kawan..:P

azieazah said...

Selamat menyambut Hari Bapa buat semua bapa yang ada...

Ucapan itu sungguh ikhlas, tanpa kek atau makan-makan pun tak apa.