CITARASA RINDUAN

Thursday, June 23, 2011

Perut kosong...

Alhamdullilah..
Hari nie, en zalie masakkan lauk berbukaku..
Tara..

 Mee Hoon Goreng kurang pedas… (sila abaikan bayang-bayang….)
Ku beli sate ayam untuk menambah seleraku..

PS: hujung-hujung, sate 10 cucuk.. laku 3 cucuk jer… tu lah kan… bila perut kosong rasa nak makan.. bila dah minum air panas.. kenyang sudah.. hahaha

9 ulasan:

alinac lover said...

selamat berbuka kak ya..oke sate lebey tu kasi yong ya heehhe

ieda said...

aah bila berbuka nie ayu eloknya ala kadar .. sbb bila dah minum air dah kenyang sebenarnya :)

ieda lak kalau pose masak lah bagai sbb yg joint makan nyer rameii :)

ejaescobart said...

sama pulak menu kita hari ni.. bonda pun buat mihun goreng utk berbuka tadi.. yang puasanya dia.. Eja ni temankan aje... hehe..

ejaescobart said...

sama pulak menu kita hari ni.. bonda pun buat mihun goreng utk berbuka tadi.. yang puasanya dia.. Eja ni temankan aje... hehe..

Nieza said...

alhamdulillah dah selamat berbuka ayu...ishhh terliur tgk satay tu..sedapx2:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ayu..sedap sate tuh!

Azreen Zunairah said...

sedapnya..skang sume pakat2 nak puasa kan..reen pun x ganti lagi..hehehe

niena shopping2u said...

lapar nye bla tgk pic nie :/
apa nasibku... uhuk2
tgk gambar je laaaa

Citarasa Rinduan said...

yong--
thanks yang.. tang lebih tu.. kalau pos okey kan?

ieda--
ginilah nasib.. bila duduk 4 orang...tak ada kawan2..

eja--
wah!! selera kita sama.....hehehe. kirim salam pada mak kamu

nieza--
terima kasih nieza.....
bab sate tu.. mak saudara ayu yang niaga..
nie perniagaan warisan.. dari keluarga belah en zalie.. kira turun temurun

kakatie--
wsalam.... heheh.. jemput makan kak

reen--
jom... tambah pahala ..

niena--
kalau dekat ayu boleh hulurkan.. heheh