CITARASA RINDUAN

Sunday, June 5, 2011

Dah tak tau nak bubuh tajuk apa???

Sambil upload gambar perkahwinan sepupuku.. sempat lagi aku BW, tu pun ada yang ku singgah tanpa bagi komen...maaf berlori ya kawan-kawan...

Aduss.. bahana salsema nie.. buatkan segulung tisu premierku habis ku kerjakan....

********************
Kepala berat, en zalie dah suruh ke klinik... tapi.. memandangkan ada tetamu dari semalam., (mak ngah sekeluarga termasuk anak dan cucunya, datang dari Negeri Sembilan menjadikan rumahku sebagai rumah persinggahan selama 3 hari..)
Ku lupakan hasratku...tengoklah pagi isnin, opss.. ada tempahan untuk majlis kenduri ke umrah dari pelanggan!!! Insyallah boleh handel...

********************
Ya, lah kan.. dah ada tetamu sure nak masak-masak... sarapan takkan tak buat??  Sarapan tetamu lagi, sarapan en zalie lain..

Bila dah hampir magrib.. kena masakkan makanan panas. Takkan nak biarkan tetamu tak menjamu selera, atau makan makanan kenduri kendara yang dah sejuk?? Ku sajikan ayam ungkap, sayuran bening dan telur dadar.... simple dan semua orang boleh makan...

PS: nak tidur awal.... esok berniaga, ada gambar ku dengan umai!!! Buat kalian..


31 ulasan:

Wanita Mutalib said...

alololo..
tomeinya anak beranak ni..

peluk cium buat kalian :)

ZanaNordin said...

penat sangat tu kak ayu
rehat2 k...
insya allah malam nie dpt rehat ngan betul2..esok dah berkurang sikit....

Lelord said...

pheeweeet mama vogue

Areef Ibn Naim said...

salam kak,

wah, kat sini pun ada enterframe gambar tu, heheheh... smg cpt sembuh ye kak...

azieazah said...

Tetamu memang wajib dilayan dirai dengan cara semampu kita.

Have a good rest ok.

I like tema warna grey macam tu.
and..

ohhh.. cantiknya rumah!

sarah-najwan said...

take a rest ayu..
badan penat sgt tu..

ataupun amik cuti separuh hari..pi spa/massage..best tu...hehehe

NURUL AINI NORAZMAN said...

syokk nye jadi tetamu akk,.dpt layanan terbaik ni,.heheh

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak..
bykkn rehat yer akak...moga cepat sembuh..
alololooolooo... cantik n comelnya mummy n anak tu... ❤ ❤ ❤

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ayu..bznya org biz nie yer...

azila said...

alahai..comelnya gambar ibu dan anak ni, sedondon lg:)..xsihat ker Ayu?p klinik cepat2 tau...semoga cepat sembuh

Mamamya said...

rehat lah ayu....mudah2an cepat sihat...harap2 dapat lah 'melarikan diri' sebentar utk pi ke klinik.....

p.s: suka tgk gmbr umai...comel!!

Kalamhati said...

ololooo gewam tgk umai!comei mcm mak dia gak!hehe

~izan~ said...

baca pun dah terbayang penatnyer..rehat2 yer ayu yg ayu..

comey la umai tu..semyum sampai ke telinga yer =D

gedek! said...

dua dua chomel!

Kengkawan said...

MasyaAllah...
Take care kak..

Izan Ishak said...

yelah ayu...kena dapatkan rehat yg cukup.

comel betul tgk umai pakai tudung camtu~

Nur Hawa Mohd Zin said...

comelnya umai...sendondon lagi...yang pntg kesihatan ye kak...bila sihat semua kerja berjalan lancar :)

IMANSHAH said...

selamat malam ayu

jeBateja said...

Oooo...kalau gitu bu...tajuknyaa...tetamu dari luar negeri.....ahakz....luarnya negeri JOHOR ya...ahakz...

Taniah kak....rezeki tu...semoga bertambah lagik rezeki akak....err...teh tarik satu.....ahakz

Kakzakie said...

Rezeki bila ada tempahan Ayu. Syukurlah...

Pipi Umai semakin montellah...

azam said...

selamat berehat dear

Cik Ecah said...

busy3 nyer k.ayu...
xper k.ayu...tetamu dtg umah bawak rezeki...(:

wah wah wah comell sungguh 2 beranak ni heeee

miloais said...

comel lah umai tu!
[sama comelnya mama nya...]

ayu - jangan lupa gi klinik ye...
risau kot melarat plak selsema uols tu!

semoag cepat sembuh dear!
muahhhhhhhhh kat pipi uols n umai!

norhidana said...

untung betul kalu saya jd tamu kt umah akak ek...
asik dpt mkn je, sedap2 lak tu...

sesekali tayang muke ek kak... ngn umai lg dua2 comei

alinac lover said...

WAH KAK~ HARAP AKAK SIHAT2 YA..NI DA SELSEMA..NNTI DEMAM PULAK KAK

Sari Yusa Ibrahim said...

cepat smbuh ya, Ayu.. siap iklan tisu lagi, hehehe

CT NoArIzAh ArIs said...

Eh nk jadi tetamu AYU gaklah..hehe!!

nyanyisunyi said...

yup..tetamu..siapa pun harus dilayan sebaik mungkin...tetapi kesihatan en zali dan ayu kena juga diutamakan...

Bigdaddyz said...

jelas terlihat muka seorang wanita yang tabah tapi dalam keletihan....berehat jika perlu...kesihatan pun harus nombor 1.

man yusoef said...

huhu..tak pe kak.bukan selalu..tetamu tu..kena layan first class....hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

rehat la sis..

manisnyer umai